Imuniteti nuk i shpëton nga burgu deputetët që hapën dyert e Kuvendit, thotë Kadriu
« Eskluzive » Destani fton në takim urgjent udhëheqësinë e KF Shkendija pas rezultateve të dobëta
Reforma në BDI, momenti i kthesës është tani
"Alametë dhe Kiamet", punët e Bekim Muratit kryetarit të Komunës së Sarajit
Ndotja e ajrit, ambientalistët kërkojnë masa konkrete
5_1061.jpg
Loading...
Pasi fundjavën që lame pas,  në shumë komuna të Shkupit ishte matur ndotje rekorde e ajrit prej mbi 1000 mikrogram grimca PM10, ambientalistët kërkuan masa konkrete, nderkohe qe ne fillim te javes qe lam pas edhe qyteti I Shkupit, miratoi transportin falas në qytet, masë kjo që u shfuqizua pas vetëm dy ditësh.
 
Transporti public falas ishte shumë i shkurtër dhe nuk është verejtur pothuajse  asnjë efekt sa I përket zbritjen e nivelit të ndotjes  së ajrit, u shpreh me kete rast për TVM2 ambientalisti Afrim Osmani. Sipas tij transporti public kontribuon në vazhdimësi në ndotjen e ajrit, sepse nuk plotëson eko-standardet. 
 
“Tek ne u ndërmor një masë e këtillë  që trasnporti public të jetë falas përderisa nuk vërehet një ulje të ndotjes,  mirpo  u pa joserioziteti  jo korektësin ne  luftimin  e kësaj dukurie ….. për arsye se zgjati shumë pak , 2  apo 3  dite. Transporti  public falas duhet të kombinohet që ta merr efektin që presim. Në Paris u kumbinua me shfrytëzimin e automjeteve  cift- tek , 10 vitet e ardhshme transport public falas  në cdo të dytën ditë të punës . Transporti public ishte falas  mirpo ranë në sy autobuset  që më së tepërmi e ndotin ajrin, por sa ata e plotësojnë standarit eko se sa vjen në shprehje emisioni I gazrave ndotëse tek ato”, tha Afrim Osmani, ambientalist.
 
Institucionet përkatëse duhet të ndërmarrin masa  që qytetarëve tju lehtësohet për të patur  në shfrytëzim makinat me standard eko-4 në vend të atyre eko-1, shprehet më tej Osmani.
 
“Tek ne ende bëjmë përpjekje që ta sjellim në nievelin eko 4,  sepse  një pjesë bukur e mirë  e automjeteve që shfrytëzohen nga vozitësit janë me standarte eko 3 , 2 bile  kemi edhe eko 1 . Një nga masat që duhet ti ndërmer Qyteti i Shkupit por edhe institucionet  tjera , ministria për Planifikim Hapësinorë,   është që ti subvencionojnë voztësit  me  paisje  të katalizatorëve  me cka do të vjen në shprehje shfrytëzimi i eko 4”, shtoi Osmani.
 
Organizata Boterore e Shëndetësisë  deri më tani permes fushatave të ndryshme  rekomandon  sa më shumë ecje në këmbë  dhe promovim të ciklizmit ,sa më shumë të shfrytëzohet  energjia  diellore dhe të  të ndalohen ndërtimet e reja në kohën  kur niveli  I ndotjes tejkalon të lejuarën. Vetëm kështu mund të presim që efektet për pastërti ajri të vërehen në afat më të gjatë kohor.
"Kopjimi i kësaj përmbajtjeje ose një pjese të saj pa ndonjë marrëveshje të arritur me redaksinë e ZHURNAL.mk, do të thotë se pranoni kushtet për kopjim, të cilat janë publikuar KËTU."
 11.02.2017, 22:03  | T.E. | 705 i lexuar

 

© ZHURNAL.mk

 Më tepër 

MË TË LEXUAR
VMRO-DPMNE: Për Selën heqja dorë nga platforma është njëlloj sikur të heq dorë nga fëmijët e tij
Reforma në BDI, momenti i kthesës është tani
« Eskluzive » Destani fton në takim urgjent udhëheqësinë e KF Shkendija pas rezultateve të dobëta
Milloshoski: Rasti i Sopotit, fillimi i realizimit të "Platformës së Tiranës"
Shtetasi i Maqedonisë kapet duke kaluar kufirin ilegalisht
 


MARKETINGU    |    IMPRESUM    |    KONTAKT    |    ARKIVA

AGJENCIA E LAJMEVE "ZHURNAL"


Shkup, R. Maqedonisë
Fon: 02 3217 815
E-mail: info @ zhurnal.mk

maqedoniakosovashqiperiabotaekonomikronikasportkultureshowbizteknologji
© 2017 ZHURNAL
Të gjitha të drejtat e përmbajtjes në këtë portal janë të rezervuara.
Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit "Zhurnal".
Çdo përdorues publik i përmbajtjes sonë pa autorizimin e posaçëm nga "Zhurnal" rrezikon të ballafaqohet me ligjin.