« Zekolli për Zhurnal » 22 Nëntori festë unifikuese për shqiptarët
Lika nderon doajenët e arsimit shqip
Ef. Rexhepi uron shqiptarët: Zoti e bekoftë alfabetin dhe gjuhën shqipe
« Vizita e presidentit Meta dhe komisionerit Hahn, flasin analistët » Partitë shqiptare të shfrytëzojnë momentin, të ecin rrugës së SHBA dhe BE-së
“Dunkirk”, një film për kodet patriotike
dunk.jpg

Skica e “Dunkirk” të Christopher Nolan është një kthesë e mençur tek një trilogji e njohur: toka, uji dhe ajri.

Nolan analizon një javë luftimesh gjatë Luftës së Dytë Botërore, nga 26 maji deri më 4 qershor të vitit 1940, dhe përpjekjet për të shpëtuar trupat britanike dhe ato franceze në ato tri komponentë: dhe jep secilën herë një kornizë (një javë, ditë, orë) që korrespondon me shpejtësinë e saj.

Kësisoj, filmi kalon në kohë, me çdo aksion që shpaloset, derisa të tria temat bashkohen në konkluzionin evident të filmit, tërheqjen e suksesshme të më shumë se 300 mijë ushtarëve gjatë Kanalit anglez nga Dunkirk i Francës, në Britani të Madhe, shkruan “The Newyorker”, transmeton “Koha Ditore”. Filmi vë në qendër ushtarët britanikë: ata francezë janë prezantuar shkurtimisht, por në mënyrë melodramatike.

Mbrojtja e kësaj force luftimi natyrisht se ishte vendimtare për mbrojtjen e Britanisë së Madhe dhe të rezultatit përfundimtar të luftës: tërheqja ishte mposhtje që u ndihmoi ta sigurojnë fitoren. Mënyra sesi e ndërton Nolan filmin shndërrohet në një mozaik dhe thyen ndjenjën e një harku të unifikuar dramatik në një seri anekdotash vrojtuese për veprimet e izoluara e konfrontimet e vetmuara.

Regjisori vë në qendër të vëmendjes veprimet e kurajës dhe heroizmit, të varura nga detajet e pafundme të zgjedhjes dhe shansit nga të cilat edhe varen të gjitha ngjarjet e përgjithshme historike. Duke ndarë tri linja e fusha veprimesh, Nolan sugjeron pasigurinë, rastësinë gati metafizike dhe sinergjinë në dukje të mrekullueshme të ngjarjeve të ndryshme prej të cilave varej rezultati.

Shansi i pastër peshon rëndë në skenën hapëse, për shembull, në të cilën shihet një ushtar britanik – që sapo ka ikur nga një breshëri plumbash në rrugët e Dunkirkut, i cili arrin në plazh, ku qindra ushtarë të tjerë janë rreshtuar dhe presin të hipin në anije. Papritmas një bombardues gjerman u fluturon mbi kokë: ushtarët shtrihen përtokë, bomba bie dhe disa ushtarë përshihen në flakë, derisa të tjerë ngrihen, e përmbledhin veten e nisen drejt anijeve.

Kjo skenë e përgjakur hapëse është sinjal i parë që “Dunkirk” nuk është “Saving Private Ryan”. Nolan i zhduk gjymtimet dhe agonitë e luftës për t’u fokusuar në horronin bazë të moralit të saj. “Dunkirk” është një film paradoksesh: tema e tij është personazhi, modeli i burrave që përballen me vendime që mund të nënkuptojnë jetën apo vdekjen për ta dhe të tjerët.

"Kopjimi i kësaj përmbajtjeje ose një pjese të saj pa ndonjë marrëveshje të arritur me redaksinë e ZHURNAL.mk, do të thotë se pranoni kushtet për kopjim, të cilat janë publikuar KËTU."
 11.09.2017, 10:04  | L.E. | 708 i lexuar

 

© ZHURNAL.mk

MË TË LEXUAR
A flet deklarata e Ziadin Selës që ASH ka humbur Ministrinë e Shëndetësisë?!
Rrihet deri në vdekje një person në Maqedoni pas një zënke për telefonin celular 
Këngëtarja shqiptare merr propozim për martesë në skenë (Foto)
Numërohet një vendvotim në Prizren, ndryshon rezultati
Sela ka biseduar me Zaevin, ministria e Shëndetësisë do të mbetet te Aleanca
 


MARKETINGU    |    IMPRESUM    |    KONTAKT    |    ARKIVA

AGJENCIA E LAJMEVE "ZHURNAL"


Shkup, R. Maqedonisë
Fon: 02 3217 815
E-mail: info @ zhurnal.mk

maqedoniakosovashqiperiabotaekonomikronikasportkultureshowbizteknologji
© 2017 ZHURNAL
Të gjitha të drejtat e përmbajtjes në këtë portal janë të rezervuara.
Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit "Zhurnal".
Çdo përdorues publik i përmbajtjes sonë pa autorizimin e posaçëm nga "Zhurnal" rrezikon të ballafaqohet me ligjin.