Çfarë ‘vuan’ më shumë në një veturë gjatë nxehtësisë së verës?

Në fund të qershorit, një rekord i temperaturës prej 46 gradë u regjistrua në Kanada, duke e bërë këtë verë më të ngrohtën në 84 vitet e fundit.

 

Këtë verë, i ashtuquajturi alarm i kuq për shkak të temperaturave që i afrohen 40-tës, njerëzit këshillohen se si të mbrohen nga nxehtësia e lartë dhe dielli i fortë.

Po veturat? Ndërsa shumica janë të vetëdijshëm se duhet të kujdeset për të në dimër për shkak të temperaturave të ulëta, në të vërtetë është më e vështirë të tolerosh temperatura të larta.

Statistikat e klubeve të veturave gjithashtu tregojnë këtë, se veturat pësojnë dëmtime 20 deri në 30 për qind më shumë gjatë valëve të nxehtësisë.

Çfarë vuan më shumë?

Mbi të gjitha, nuk do ta besonit, bateritë vuajnë. Ata janë veçanërisht të rrezikuar gjatë verës sepse nuk kanë ftohje, dhe me temperatura të larta të jashtme ato nxehen dhe atëherë elektroliti në bateri mund të avullojë gjë që do të lërë elektrodat të ekspozuara dhe do të përshpejtojë procesin e formimit të depozitave.

Po ashtu të parat që goditen nga asfalti i nxehtë janë, natyrisht, gomat, të cilat prandaj janë më të ekspozuarat gjatë verës. Sidomos gjatë udhëtimeve më të gjata, siç është të shkosh me pushime.

Nëse goma është e vjetër, temperaturat e larta kërcënojnë seriozisht shpërbërjen e saj, veçanërisht nëse është e fryrë në mënyrë jo të duhur.

Shumica e shpërthimeve të gomave ndodhin në muajt e verës, dhe presioni i pahijshëm shkakton konsumim të tepërt.

Rrezatimi i dëmshëm UV nuk prek vetëm njerëzit

Rrezatimi ultraviolet i drejtpërdrejtë dhe i fortë ndikon në sipërfaqet e lustruara, si dhe në lëkurën tuaj. Ato e thajnë llakun dhe e ngrohin, gjë që mund të shkaktojë çarje të tij.

Përveç kësaj, ai zbardh ngjyrat, dhe e njëjta gjë ndodh brenda veturës ku temperatura rritet më tej për shkak të efektit të serrës.

Rrezet UV shkatërrojnë ngjyrat, veçanërisht në materialet e errëta dhe ato të ndjeshme si lëkura, dhe mund të shkaktojnë tharjen dhe plasaritje të plastikës në automjet.

Kjo është arsyeja pse është e dobishme të keni tapiceri në sediljet, dhe është më mirë të parkoni veturën nën hije gjatë verës, nëse është e mundur.

Gjëja më e dobishme dhe më e thjeshtë që mund të blini është një mbrojtëse dielli me të cilën do të mbroni xhamin nga rrezet e diellit direkte.

Është gjithashtu e këshillueshme që të lini dritaret pak hapur ku të keni mundësi – kjo mund të zvogëlojë shumë ngrohjen e kabinës së automjetit.

Related posts

Shitën të gjitha Hennessey Venom F5 – një veturë kushtonte 2.1 milionë dollarë

D V

A është më mirë të vozisësh me kondicioner apo dritare hapur gjatë verës? Ja çfarë konsumon më shumë karburant

D V

Jahti i parë nga Lamborghini, brenda ka dhoma gjumi dhe kabinë shumë moderne – lëvizë me shpejtësi prej 111 km/h

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com