Coca Cola pa sheqer po ndryshon recetën tradicionale – Pija po vjen me shije krejtësisht të re

Nëse jeni një adhurues i madh i Coca-Cola pa sheqer, ju duhet ta mbani veten: Receta për pijen tuaj të dashur po ndryshon.

 

Coca-Cola njoftoi sot se po ndryshon recetën në një përpjekje për ta bërë pijen më të shijshme. Kanaçet e produktit gjithashtu do të duken të ndryshme – të gjitha të kuqe, në vend se të kuqe dhe të zeza.

Masa vjen ndërsa Coca-Cola përqendron burimet e saj në produktet e markës tregtare, duke përfshirë Coke, Coke Zero Sugar dhe Diet Coke pasi ndërpreu disa marka të vështira. Kompania shpreson që versioni i azhurnuar i Coke Zero Sugar do të tërheqë më shumë konsumatorë, raporton cnn.

“Pavarësisht nga suksesi i saj i jashtëzakonshëm, Coca-Cola Zero Sugar ende përfaqëson një përqindje relativisht të vogël”, të markës Coke, tha CEO James Quincey gjatë një thirrje analisti në muajin prill duke diskutuar rezultatet e tremujorit të parë.

“Receta e përmirësuar e sjell shijen e saj edhe më afër asaj [të] Coca-Cola ikonike”, tha ai, duke shtuar se “kjo u ndikua nga dëshira e konsumatorëve dhe përqendrimi ynë në përmirësimin e vazhdueshëm”.

Versioni i ri, i cili do të zëvendësojë atë aktual, do të dalë në Shtetet e Bashkuara këtë muaj dhe më pas në shtator në Kanada. Coca-Cola tashmë ka azhurnuar produktin në disa tregje ndërkombëtare, ku disa klientë pyesin pse Coke e kanë ngatërruar me pijen e tyre të dashur.

Coke nuk tha saktësisht sesi po ndryshonte recetën në Shtetet e Bashkuara, por vuri në dukje se versioni i ri duhet të ketë shije “më freskuese dhe të shijshme”. Në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada, të dy versionet e vjetra dhe të reja përdorin të njëjtët përbërës, aspartame dhe acesulfame K, për të ëmbëlsuar produktin. Ëmbëltuesit e ndryshëm përdoren në tregje të tjera në të gjithë botën.

Coca-Cola filloi për herë të parë Coke Zero në vitin 2005. Dy vite më pas, ajo ndryshoi recetën e produktit dhe e ri-markoi si Coca-Cola Zero Sugar. Në atë kohë, ndryshimi ishte shqetësues edhe për disa pije.

Në fund të fundit, megjithatë, duket se klientët e kanë përqafuar pijen. Në vitin 2020, produkti u rrit me 4 për qind të vëllimit, duke ndihmuar në rritjen e markës Coke në përgjithësi. Dhe në tremujorin e parë të vitit 2021, Coca-Cola Zero Sugar u rrit me 8 për qind të vëllimit.

Related posts

Krijuesja e vaksinës së AstraZeneca: Coronavirusi do të kthehet në një ftohje të zakonshme

D V

Sulmohet me raketa ambasada amerikane në Irak

N E

Turqia ndërton një ndërtesë 100 milionë dollarë në Nju Jork, në të do ketë edhe xhami

Redaksia

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More