Agjencia Zhurnal.mk
Auto

Dacia Duster është një klasë bestseller, dhe nuk ka konkurrencë në motorët me gaz

DUSTER nuk ka rival të denjë në klasë për sa i përket çmimit, dhe tani, me një instalim të ri në fabrikë të gazit, ai është bërë i paarritshëm për konkurrentët e mundshëm, veçanërisht për përdoruesit me kilometrazh të lartë.

Ngasja me gaz është pothuajse dy herë më e lirë se makina me benzinë, që do të thotë se ata me kilometra të mëdha do të ndiejnë kursimet shumë shpejt. As nuk ka barazim të investimeve, sepse Dacia nuk po kërkon një shtesë gazi dhe kjo nuk shihet shpesh, domethënë nuk është ofruar kurrë më parë.

Duster nuk ka nevojë të prezantohet në mënyrë specifike. Brezi i dytë ka qenë i pranishëm për disa kohë, dhe atë e zgjedhin të gjithë ata që janë në kërkim të një automjeti të fortë që mund të drejtohet jashtë rrugës. Ajo po bëhet gjithnjë e më e zakonshme si një zgjedhje e automjetit të punës, ndërsa për shkak të aftësive të tij, performanca me rrota të përparme do të jetë një blerje solide si një automjet familjar.

Versioni ECO-G vjen nga një fabrikë me instalim gazi. E tëra çfarë ju duhet të dini se ku është çelësi i karburantit dhe të mbushni rezervuarin në kohë. Gjithashtu motori i përshtatur për instalimin e gazit bën që kështu që instalohen valvola më të qëndrueshme. Prandaj, e vetmja gjë që humbet në mënyrë të sigurt është mungesa e një kompjuteri udhëtimi, dhe për arsye logjike.

Brenda, mund të ketë pak më shumë imagjinatë, por në praktikë i kënaq të gjithë. Ekrani qendror i informacionit me një diagonale 7 inç mund të mos ecë në hap me trendet aktuale për sa i përket rezolucionit dhe shpejtësisë, por gjithashtu ofron navigim përveç sistemit audio dhe lidhjes telefonike. Hartografia mbulon Evropën Lindore, ndërsa duke shkuar në perëndim do t’ju kërkojë të aktivizoni një pajisje të lëvizshme. Ekziston edhe kondicionimi i ajrit me çelsat e tij, ndërsa ndarjet nuk mungojnë.

Versioni i provës, me instalimin e gazit, ngjyrën metalike dhe disa shtesë, ka një çmim përfundimtar prej 16,990 euro, e cila është një shumë e mirë. Kjo është një makinë e fortë dhe e rehatshme, me pajisje me kosto shumë të ulët të pronësisë.

Postime të ngjashme

Audi RS3 me rekord të ri

D V

Novitec ka përgatitur një Ferrari 812 GTS më të gjerë, më të ulët, më të shpejtë dhe madje më të fortë

D V

Audi Quattro prodhim i vitit 1980 shitet me çmim rekord, për 163.000 funte – ka vetëm 9.700 milje të kaluara në 30 vite “jetë”

D V

Lamborghini Miura, e cila ka kaluar më shumë se 40 vjet në garazh, do të dalë në ankand

D V

Veturat luksoze po shkatërrohen në “varrezat” kineze

D V

Domethënia e logos – Tesla!

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...