Facebook prezantoi mjete të reja për fitimin e parave të përmbajtjes: Mundësi më të mëdha fitimi për krijuesit

nga Xh M

“Facebook po investon gjithnjë e më shumë në mbështetjen e krijuesve, duke njohur rëndësinë e përmbajtjes cilësore dhe komunitetit që e konsumon atë”, thuhet në rrjetin social.

Ai shtoi se mjetet e reja “u mundësojnë krijuesve të gjurmojnë me lehtësi fitimet e tyre, të analizojnë performancën e publikimit dhe të optimizojnë strategjitë për fitim më të mirë të parave”. Disa nga aftësitë kryesore përfshijnë:

Reklamat në përmbajtje – Krijuesit mund të përfshijnë reklama video në postimet e tyre për të gjeneruar të ardhura shtesë.

Abonimet e fansave – Mundësia e ndjekësve për të mbështetur krijuesit përmes abonimeve mujore, duke krijuar një burim të qëndrueshëm të ardhurash.

Bonuset dhe shpërblimet – Facebook herë pas here ofron bonuse për krijuesit e njohur që plotësojnë disa kritere.

Përmbajtja e markës – Partneritetet e markës lejojnë krijuesit të fitojnë para drejtpërdrejt ndikimin e tyre përmes postimeve të sponsorizuara.

Qasja në këto mjete varet nga përmbushja e disa kritereve të vendosura nga Facebook. Krijuesit duhet të kenë një numër të mjaftueshëm ndjekësish dhe shikimesh, si dhe përmbajtje që përputhet me politikat e fitimit të parave të Facebook. Detajet rreth disponueshmërisë dhe termave dhe kushteve mund të gjenden në faqen zyrtare të internetit.

Me këtë lëvizje, Facebook dëshiron të vazhdojë me platformat konkurruese si YouTube dhe TikTok, të cilat tashmë ofrojnë opsione të avancuara të fitimit të parave për krijuesit e përmbajtjes.

TË REKOMANDUARA

Kush jemi ne

Zhurnal.mk është Agjenci e Lajmeve e pavarur, e themeluar në vitin 2009, që e mbulon Maqedoninë, Kosovën, Shqipërinë edhe lajmet nga bota.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More