Agjencia Zhurnal.mk
Auto

General Motors ndryshon logon pas gati 60 vjetëve

Zhurnal Ads

Në fillim të fushatës së re, gjiganti amerikan gjithashtu paraqiti një logo të re.

General Motors paraqet fushatën “Të gjithë në”, e cila synon të krijojë një botë pa emisione dhe ndotje, por edhe pa aksidente trafiku.

Brenda tij, GM ka tre linja të qarta veprimi. E para është përshpejtimi i zbatimit të drejtuesve elektrikë, dmth ndërgjegjësimi i përdoruesve, transmeton Telegrafi.

Pastaj është përpjekja e njohur nga prodhuesit e tjerë, dhe kjo është të bëhesh një ‘drejtues elektrik’. Dhe së fundmi, GM përpiqet të nxjerrë në pah të gjitha përfitimet e platformës së saj Ultium.

Dhe ndërsa ne presim ardhjen e elektricistëve të parë të gjeneratës së re, modelet Hummer EV dhe Cadillac Lyriq, kompania po njofton se ka ridizenjuar logon e saj.

Inicialet janë lënë, por shkronjat tani janë të vogla.

Mund të duket si një ndryshim i vogël, por mbani në mend se ky është ndryshimi i parë që nga viti 1964.

Kishte ndryshime të vogla në vitet 2001 dhe 2010, por askush nuk i vërejti.

GM thekson se logo e re është përshtatur në mjedisin digjital dhe se “ajo u krijua për të përfaqësuar të gjithë 164,000 punonjësit e kompanisë”.

Zhurnal Ads
Zhurnal Ads

Postime të ngjashme

A është BMW iX3 SUV më i mirë elektrik?

S.B.

Mercedes zbulon veturën elektrike që përshkon 1,200 kilometra me një mbushje të vetme

admin

Video që tregon se sa inteligjent dhe sa i sigurt është Mercedes S-Class i ri

admin

Michelin pajis gomat e saj me çipa

S.B.

Tesla planifikon të eksportojë “Model 3” të Kinës në Azi dhe Evropë

admin

Ferrari prezanton kryeveprën e radhës

admin
duke ngarkuar....

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read more...