Google dhe YouTube ndalojnë “reklamat dhe fitimin e parave” me përmbajtje të mohimit të ndryshimeve klimatike

Vitin e kaluar, anëtarët e Kongresit i bënë presion Google-it për të bërë diçka në lidhje me përmbajtjen e mohimit të ndryshimeve klimatike në YouTube.

Dhe gjiganti i kërkimit tha të enjten se ka ndryshuar politikën e tij të fitimit të parave në lidhje me këtë lloj përmbajtje dhe reklamash të tilla, përcjell Telegrafi.

Google do të ndalojë reklamat dhe fitimin e parave në përmbajtje që “bie ndesh me konsensusin e vendosur mirë shkencor rreth ekzistencës dhe shkaqeve të ndryshimit të klimës”, sipas faqes së saj të Ndihmës në Google Ads.

Kjo politikë prek reklamuesit, botuesit dhe krijuesit e YouTube dhe është planifikuar të hyjë në fuqi në nëntor.

“Kur vlerësojmë përmbajtjen kundër kësaj politike të re, ne do të shikojmë me kujdes kontekstin në të cilin bëhen pretendimet, duke bërë dallimin midis përmbajtjes që deklaron një pretendim të rremë si fakt, kundrejt përmbajtjes që raporton ose diskuton atë pretendim”, tha kompania.

Google thotë se është konsultuar me ekspertë mbi këtë temë, përfshirë ata që kanë kontribuar në Panelin Ndërqeveritar të Kombeve të Bashkuara për Raportet e Vlerësimit të Ndryshimeve Klimatike. 

Related posts

Helikopteri Ingenuity përfundoi fluturimin më të vështirë deri më tani në Mars

D V

Twitter po sjell butonin “pro” dhe “kundër”

D V

Super jahti me pishinë, saunë, kinema 3D të hapur dhe shumëçka tjetër

Redaksia

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More