Intuit konfirmon marrëveshjen prej 12 miliardë dollarësh për blerjen e Mailchimp

Kompania Intuit konfirmoi thashethemet e vazhdueshme se ishte në procesin e blerjes së Mailchimp, duke detajuar një transaksion prej 12 miliardë dollarësh që do të sjellë kompaninë e mirënjohur në kompetencat e saj të korporatës.

 

Intuit nuk është një lojtar i njohur në hapësirën e marketingut me email. Dhe pyetja që vjen rrjedhshëm në kokën e njerëzve për momentin është: Pse Intuit shpenzon 10% të kapitalit të saj të tregut për të blerë një kompani marketingu me email?

Por Intuit mendon se marrëveshja “avancon” prosperitetin e saj në të gjithë botën dhe strategjinë e saj për t’u bërë një platformë ekspertësh e drejtuar nga AI.

Për Atlantën, ku e ka selinë Mailchimp, marrëveshja është një fitore.

Mailchimp është një kompani e famshme e ngritur, kështu që nëse keni kërkuar konfirmim se mund të ndërtoni diçka jashtë Silicon Valley dhe pa ndihmë të kapitalit të sipërmarrjes, ja një dëshmi.

Ndryshe, sipas përshkrimit në internet, Intuit Inc. është një biznes amerikan i specializuar në softuer financiar.

Selia e kompanisë është në Mountain View, California, dhe CEO është Sasan Goodarzi.

Që nga viti 2019, më shumë se 95% e të ardhurave saj vijnë nga aktivitetet e tij brenda Shteteve të Bashkuara.

Ndërsa Mailchimp është një platformë amerikane e automatizimit të marketingut dhe shërbim i marketingut me email. 

Related posts

Android 13 thuhet se do të quhet ‘Tiramisu’

D V

Galaxy S21 FE i lirë vjen së shpejti

D V

Galaxy Z Fold 3 i Samsung do të mbështesë stilolapsin S Pen Pro

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More