Jetëgjatësia e njeriut: Pse stërvitja është më e rëndësishme se humbja e peshës

Njerëzit ulin rreziqet e tyre të sëmundjeve të zemrës dhe vdekjes së parakohshme shumë më tepër duke fituar fitnes sesa duke rënë në peshë.

Për një shëndet më të mirë dhe një jetë më të gjatë, stërvitja është më e rëndësishme sesa humbja e peshës, veçanërisht nëse jeni mbipeshë ose obezë, sipas një përmbledhjeje të re interesante të marrëdhënieve midis palestrës, peshës, shëndetit të zemrës dhe jetëgjatësisë.

Studimi, i cili analizoi rezultatet e qindra studimeve të mëparshme të humbjes së peshës dhe stërvitjeve tek burrat dhe gratë, zbuloi se njerëzit e trashë zakonisht ulin rreziqet e tyre të sëmundjeve të zemrës dhe vdekjes së parakohshme shumë më tepër duke fituar aftësi sesa duke rënë në peshë ose duke mbajtur dietë.

Ky hulumtim i kaluar tregon në mënyrë dërrmuese se njerëzit që fillojnë të ushtrojnë rrallë humbasin shumë, nëse ka, peshë, përveç nëse ata gjithashtu zvogëlojnë ndjeshëm marrjen e ushqimit.

Ushtrimi thjesht djeg shumë pak kalori, në përgjithësi, për të ndihmuar në humbjen e peshës. Ne gjithashtu tentojmë të kompensojmë një pjesë të shpenzimeve të pakta kalorike nga stërvitja duke ngrënë më shumë më vonë ose duke lëvizur më pak ose pa vetëdije duke thirrur përsëri në operacionet metabolike të trupave tanë për të zvogëluar shpenzimet e përgjithshme ditore të energjisë, siç kam shkruar në kolonën e javës së kaluar.

Glenn Gaesser, një profesor i fiziologjisë së stërvitjes në Universitetin Shtetëror të Arizonës në Phoenix, është i aftë për paaftësitë e stërvitjeve për humbjen e yndyrës. Për dekada, ai ka studiuar efektet e aktivitetit fizik në përbërjet dhe metabolizmat e trupit të njerëzve, si dhe qëndrueshmërinë e tyre, me një fokus të veçantë tek njerëzit që janë obezë.

Shumica e hulumtimeve të tij të së kaluarës kanë nënvizuar kotësinë e stërvitjeve për humbje peshe. Në një eksperiment të vitit 2015 ai mbikëqyri, për shembull, 81 gra sedentare dhe mbipeshë filluan një rutinë të re të ecjes tri herë në javë për 30 minuta. Pas 12 javësh, disa prej tyre kishin hequr pak yndyrë në trup, por 55 prej tyre kishin shtuar peshë.

Në studimet e tjera nga laboratori i Dr. Gaesser, megjithatë, njerëzit mbipeshë dhe obezë me probleme të rëndësishme shëndetësore, duke përfshirë presionin e lartë të gjakut, profilet e dobëta të kolesterolit ose rezistencën ndaj insulinës, një shënues për diabetin e Tipit 2, treguan përmirësime të konsiderueshme në ato kushte pasi filluan stërvitjen, nëse kanë rënë ndonjë peshë apo jo.

Duke parë këto rezultate, Dr. Gaesser filloi të pyeste nëse palestra mund t’iu mundësojë njerëzve mbipeshë që të gëzojnë shëndet metabolik të shëndoshë, çfarëdo që të jetë masa e trupit të tyre, dhe potencialisht të jetojnë po aq kohë sa njerëzit më të hollë – ose edhe më gjatë, nëse njerëzit e hollë do të dilnin jashtë të formës.

Në tërësi, studimet që ata citojnë tregojnë se burrat dhe gratë sedentarë, obezë që fillojnë të ushtrojnë dhe përmirësojnë aftësinë e tyre mund të ulin rrezikun e vdekjes së parakohshme deri në 30 përqind ose më shumë, edhe nëse pesha e tyre nuk luhatet.

Ky përmirësim në përgjithësi i vë ata në rrezik më të ulët të vdekjes së hershme sesa njerëzit që konsiderohen të jenë me peshë normale, por pa formë, tha Dr Gaesser.

Nga ana tjetër, nëse njerëzit e rëndë humbin peshë duke mbajtur dietë (jo sëmundje), statistikat e tyre rreziku i vdekjes së të rinjve zakonisht bie me rreth 16 për qind, por jo në të gjitha studimet. Disa nga hulumtimet e cituara në rishikimin e ri zbulojnë se humbja e peshës tek njerëzit obezë nuk zvogëlon aspak rrezikun e vdekshmërisë.

Disa nga studimet që ata citojnë zbulojnë se stërvitja gjithashtu ndryshon sinjalizimin molekular brenda qelizave të tjera yndyrore në mënyra që mund të përmirësojnë rezistencën ndaj insulinës, pavarësisht se sa peshë mban dikush. “Duket se stërvitja e bën yndyrën më të përshtatshme”, tha Dr. Gaesser.

Përfundimi kryesor i rishikimit të ri, përfundoi ai, është se nuk keni nevojë të humbni peshë për të qenë të shëndetshëm. “Do të jeni më mirë, përsa i përket rrezikut të vdekshmërisë, duke rritur aktivitetin tuaj fizik dhe palestrën sesa duke humbur qëllimisht peshë,” tha ai.

Related posts

Konsumoni këtë kombinim të artë për një jetë të gjatë

D V

Dermatologët: Nuk janë agrumet, një perime ka funksion të trefishtë kundër rrudhave

D V

Pse shishet kanë datë skadence kur uji nuk skadon?

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More