Ju nuk duhet t’i bëni këto ushtrime gjatë shtatzënisë: Jini të kujdesshme dhe ruani shëndetin tuaj dhe të foshnjës

Edhe pse stërvitja gjatë shtatzënisë rekomandohet për shumicën e shtatzënave, ka disa lloje të trajnimit që nuk duhet t’i bëni

 

Natyrisht, është thelbësore që së pari të flisni me mjekun tuaj për këtë, transmeton Telegrafi.

Nëse gjithçka është mirë me shtatzëninë dhe nëse keni ushtruar më parë, mjeku do t’ju japë dritën jeshile. Megjithatë, kini parasysh se disa stërvitje ende duhet të shmangen.

Shmangni stërvitjen me pesha

Ngritja e një barre të rëndë nuk rekomandohet gjatë shtatzënisë. Kjo çon në tendosje në shpinë dhe legen, por gjithashtu rrit rrezikun e prolapsit të mitrës.

Një këshillë shtesë është se nëse tashmë duhet të ngrini diçka të rëndë, mbajeni atë sa më pranë jush. Nëse keni pasur ndonjëherë abort, shmangni çdo ngritje peshe.

Vozitja e biçikletës nuk rekomandohet

Ndërsa shtatzënia përparon, vozitja e biçikletës do të jetë pak më e vështirë për shkak të ndryshimit të balancës së trupit. Kjo mund të çojë në dëmtime serioze.

Sugjerimi është që të zgjidhni një biçikletë shtëpie në vend dhe vetëm deri në tremujorin e dytë.

Gjimnastika e fortë dhe vrapimi janë – një jo e madhe

Nëse keni qenë të përfshirë në këto aktivitete më parë, mjeku juaj do t’ju thotë të vazhdoni. Sidoqoftë, stërvitja e fortë është një jo e madhe, sepse mund të çojë në rënie dhe lëndime të ndryshme. Zgjidhni versione më të lehta në vend.

Related posts

Glutationi liposomal – pse është i domosdoshëm ky antioksidant që gjendet në çdo barnatore të Kosovës?

D V

Dëgjimi i këtyre tingujve të bukur mund të ndihmojë në përmirësimin e shëndetit mendor

D V

Fuqia e lëngut të kumbullës për shëndetin e stomakut

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com