Kërkimet në Google ranë në Safari për herë të parë muajin e kaluar, tha nënkryetari i lartë i shërbimeve të Apple, Eddy Cue, gjatë gjyqit të Google të mërkurën.
“Kjo nuk ka ndodhur kurrë në 22 vjet”, shtoi Cue, shkruajnë mediat e huaja.
Cue e lidhi rënien e kërkimeve me përdorimin në rritje të Inteligjencës Artificiale, të cilën kompania tani po e shqyrton përfshirjen në Safari.
Rritja e kërkimit në internet në mjetet e AI-së si ChatGPT, Perplexity, Gemini dhe Microsoft Copilot mund t’i bëjë përdoruesit më pak të prirur për të vizituar Google si mënyrën e tyre kryesore për të gjetur informacion.
Google aktualisht i paguan Apple rreth 20 miliardë dollarë për ta bërë motorin e saj të kërkimit motorin e parazgjedhur në Safari, dhe një rënie në kërkime mund të nënkuptojë më pak para për Apple.
Ndërsa Google dhe kompani të tjera vazhdojnë të përqafojnë AI-në, trafiku në faqet e internetit që normalisht do të merrnin klikime nga rezultatet e kërkimit po bie, duke i dhënë një goditje të madhe disa bizneseve.
Në përgjigje të shqetësimeve nga pronarët e pavarur të faqeve të internetit, nënkryetari i Google Search, Pandu Nayak, tha se nuk mund të ofrojë “asnjë garanci” se gjërat do të ndryshojnë.