Kjo mungesë e zakonshme e vitaminës mund të jetë duke shkaktuar rrjedhje të fshikëzës tuaj

Ndonjëherë ndodh pas një teshtitje. Herë të tjera ndodh kur vraponi ose ecni. Shumë herë, e qeshura është fajtori më i madh.

Nëse keni pasur ndonjëherë rrjedhje të fshikëzës, jeni të njohur me tronditjen, sikletin dhe humorin që vjen me të.

Përqafimi i këtyre momenteve me mendjelehtësi mund të ndihmojë, por prapëseprapë askush nuk dëshiron të ndërpritet nga një shpërthim i papritur i urinimit. Nëse ka diçka të thjeshtë që mund të bëni për të zvogëluar shansin tuaj për rrjedhje, mund të jetë e vlefshme. Hulumtimi i fundit sugjeron se ka një zgjidhje të lehtë midis shtesave tuaja ushqimore: vitamina D.

Siç shpjegohet në një përmbledhje të re nga International Urogynecology Journal, nivelet e ulëta të vitaminës D në trup janë të lidhura me mosmbajtjen e urinës. Hulumtuesit nga Universiteti Ben-Gurion i Negev në Izrael hipotezuan se vitamina D mund të luajë një rol në rrjedhjet e fshikëzës për shkak të pranisë së saj në qelizat e muskujve në të gjithë trupin. Për të gjetur dëshmi që vërtetuan teorinë e tyre, ekipi analizoi 12 studime të ndryshme që u përqendruan në mos mbajtje urinare, çrregullime të dyshemesë së legenit, fshikëzës tepër aktive dhe probleme të ngjashme.

Shumica e studimeve të rishikuara treguan një lidhje të rëndësishme midis marrjes së vitaminës D dhe mos mbajtjes së urinës. Të dhënat gjithashtu sugjeruan që fillimi dhe ashpërsia e rrjedhjes rritet me uljen e niveleve të vitaminës D në trup. Megjithëse disa studime nuk treguan asnjë lidhje midis vitaminës D dhe mos mbajtjes së urinës, të njëjtat studime zbuluan se plotësimi i vitaminës D ishte një trajtim efektiv për rrjedhjet e fshikëzës.

Të gjitha hulumtimet në rishikim zbatohen drejtpërdrejt për gratë dhe të rriturit e moshuar. Një studim i 2016 i publikuar në  European Journal of Clinical Nutrition, për shembull, gjeti që të rriturit më të vjetër që jetojnë në mënyrë të pavarur dhe që vuajnë nga mos mbajtjeje urinare kishin shumë të ngjarë të kenë vitaminë D mangu.

Pra, pavarësisht nëse besoni se vitamina D është shëruese apo jo, është ide e mirë të merrni dozën tuaj të rekomanduar çdo ditë dhe jo më tepër.

Related posts

Studim i ri: Katër efekte anësore të reja të raportuara në trup nga vaksina Pfizer

D V

Një ushqim krejtësisht i papritur është ‘ilaç’ për presionin e lartë të gjakut

D V

Tri mënyra të lehta për ta vënë veten në radhë të parë më shpesh

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More