Kontributi jo sportiv i Messit në PSG, transferimi i argjentinasit ka rritur markën e klubit francez

Emri i markës së Paris Saint-Germain ka marrë tashmë një rritje të madhe për shkak të ardhjes së Lionel Messit në klubin e Ligue 1, pas lëvizjes së tij në një transferim falas nga Barcelona në verë.

 

Fanellat me emrin e Messit në anën e pasme u shitën menjëherë pasi argjentinasi vendosi lapsin mbi letër në marrëveshje e tij me PSG –në.

Stade Reims mbushi stadiumin e tyre kur u bë e ditur se ish-ylli i Barcelonës do të bënte debutimin e tij atje pasi transferimi i argjentinasit ka shkundur Francën.

Ndërkohë, Dior njoftoi zyrtarisht se PSG do të bëhet klubi i parë i futbollit për të cilin ata do të qepin fanellat dhe rrobat e tyre.

Klubi francez gjithashtu ka siguruar një partneritet të ri me kompaninë Crypto.com, të cilët tashmë bashkëpunojnë me klube të Serie A dhe Formula 1.

Sipas gazetës L’Equipe, marrëveshja trevjeçare e sponsorizimit të Crypto.com do t’i sigurojë PSG-së një të ardhur vjetore të vlerësuar midis 25 dhe 30 milionë euro.

Siç njoftoi PSG në gusht, tarifa e nënshkrimit të Messit përfshin disa nga pagesa me kriptovaluta zyrtare të klubit, nga të cilat çmimi u rrit pas mbërritjes së argjentinasit. 

Related posts

Juventusi do të mbajë takim me agjentin e Dybalas në fillim të javës së ardhshme

D V

Sulmuesi kosovar sot firmos me Fenerbahçen

Z H

Formacioni i mundshëm i Spanjës ndaj Kosovës – Enrique me plot yje dhe rreshtim sulmues

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com