Agjencia Zhurnal.mk
Maqedoni Rekomanduar TOP LAJM

Korridori tetë humbë avantazhin gjeostrategjik

Shkup, 29 janar – Realizimi i autostradës dhe pjesës hekurudhore të Korridorit tetë është shumë i ngadaltë për shkak të përfundimit të kontratave me kontraktorët, procedurave të vonuara, valvulave të mbyllura financiare… Ndërkohë, korridore të reja po ndërtohen në të gjithë rajonin, ndërsa ato ekzistuese që lidhin Lindjen dhe Perëndimin po modernizohen, duke çuar në pikëpyetje konkurrencën e korridorit që kalon nëpër Maqedoni. Megjithëse pozicioni i Maqedonisë mundëson, përmes Korridorit tetë, të jetë qendër kryesore tranziti për lidhjen e Detit të Zi dhe Detit Adriatik, për shkak të moszhvillimit të rrjetit të infrastrukturës, ky avantazh ende nuk është shfrytëzuar, shkruan Zhurnal.mk

SHUMË PROBLEME E PENGOJNË NDËRTIMIN

Shoqata e ndërtimit, industrisë, materialeve të ndërtimit dhe jometaleve pranë Odës Ekonomike të Maqedonisë thotë se çështja e ndërtimit dhe përfundimit të pjesës rrugore dhe hekurudhore të Korridorit tetë është aktuale një periudhë të gjatë kohore, dhe se aktivitetet në terren po zhvillohen. “Riprojektimi, përfshinë përgatitjen e dokumentacionit të projektit për ndërrimet e reja, eliminimin e problemeve në lidhje me shpronësimin e tokës, objektet e pavendosura në autostradën Kërçovë – Ohër dhe zgjatjen e afateve për autostradën e Rankovcë – Kriva Pallankë për shkak të përfundimit të kontratës me kontraktorin e huaj, të cilët punuan për ndërtimin e njërën prej pjesëve të kësaj autostrade, janë pjesë e problemeve që pengojnë realizimin e Korridorit tetë. Situata është e njëjtë me fazën e parë të hekurudhës për në Bullgari. Sektori i biznesit pret që këtë vit arsyet për vonesat e këtyre projekteve përgjatë Korridorit tetë do të hiqen dhe kontraktorët e rinj do të zgjidhen për të vazhduar punën në projekte”, theksojnë nga shoqata, përcjell Zhurnal.mk

A DO TË BËHEN INVESTIME TË MËTEJSHME?

Nga Shoqata e ndërtimit, industrisë, materialeve të ndërtimit dhe jometaleve pranë Odës Ekonomike të Maqedonisë, shtojnë se avantazhet e vendndodhjes së vendit tonë mund të përdoren vetëm nëse investimet e mëtejshme në zhvillimin e infrastrukturës rrugore dhe hekurudhore janë me rëndësi prioritare për vendin. Zhvillimi i ekonomisë kombëtare është i ndërlidhur me zhvillimin e njëkohshëm të llojeve të ndryshme të lidhjes së infrastrukturës dhe transportit. “Korridori 8 ofron më shumë përfitime ekonomike dhe zhvillimore për vendet dhe rajonet nëpër të cilat kalon, mbi të gjitha, lidhje më të mirë me portet e Adriatikut dhe Detit të Zi dhe qasje më të mirë në lëndët e para dhe tregjet. Përmirësimi i lidhjes së ndërsjellë të infrastrukturës rrugore dhe hekurudhore është me rëndësi prioritare për promovimin e bashkëpunimit të ndërsjellë të Maqedonisë, Bullgarisë dhe Shqipërisë, i cili do të kontribuojë në përshpejtimin e operacioneve totale të transportit midis vendeve, dhe kështu në zgjerimin e vëllimit të tregtia dypalëshe dhe sasia e mallrave në tranzit”, theksojnë nga Shoqata e ndërtimit, industrisë, materialeve të ndërtimit dhe jometaleve pranë Odës Ekonomike të Maqedonisë, përcjell Zhurnal.mk. Ndërkohë, vëllimi i tregtar i Maqedonisë me Bullgarinë në periudhën janar-nëntor 2020 arriti në 603.5 milion dollarë amerikanë, dhe me Shqipërinë 136.4 milion dollarë.

PËRFITIMET KONKRETE DHE TË SHUMTA

Transporti hekurudhor ka disa përparësi të tilla si transporti relativisht më i lirë i mallrave, mundësia e transportimit të mallrave të rëndë, shpejtësia dhe të ngjashme. Karakteristika kryesore e Korridorit tetë është infrastruktura e dobët tradicionale e transportit, e cila nuk ka lidhje kritike në linjat kryesore hekurudhore të Maqedonisë, Bullgarisë dhe Shqipërisë, pra për tre kryeqytetet e këtyre vendeve. Investimi në Korridorin Tetë do të ndikonte ndjeshëm në zhvillimin socio-ekonomik, duke rezultuar në përfitime të qëndrueshme për popullsinë, biznesin dhe ekonomitë në zonat nëpër të cilat kalon. Përfitimet e kompletimit të korridorit hekurudhor janë konkrete dhe të shumta dhe përfshijnë lehtësimin e transportit, zvogëlimin e kohës së udhëtimit midis Shkupit dhe Sofjes me hekurudhë dhe zvogëlimin e kohës së udhëtimit rajonal midis Kumanovës dhe Kriva Pallankës. Pastaj shkurtimi i lidhjes hekurudhore midis Maqedonisë dhe Detit të Zi, rritja e kapacitetit për transport mallrash, si dhe lehtësimi dhe zhvillimi i tregtisë midis Bullgarisë, Maqedonisë dhe Shqipërisë, duke krijuar një hyrje hekurudhore alternative për Maqedoninë në portet në Bullgari dhe Shqipëri, si dhe si përmirësimi i aksesit të Rajonit Verilindor në rajone të tjera në vendin tonë për ngarkesa dhe pasagjerë dhe më shumë. Korridor tetë, po ashtu pritet të ketë efekte në fushën e turizmit, zhvillimin e bizneseve të reja përgjatë korridorit, si dhe në lehtësimin e mënyrës së komunikimit midis dy vendeve dhe më gjerë. (Zhurnal.mk)

Postime të ngjashme

Bexheti: Kisha nderin të mirëpres Ambasadorin e BE-së në Shkup, Dejvid Gir

R Zh

Milikije Halimi i jep fund problemit disa dekadash të ujit, Haraçina me uji pa ndërprerje

D V

RMV/ Për herë të parë, sulmi ndaj mjekëve barazohet me sulmin ndaj personave zyrtarë

D V

Lëvizja Besa zgjedhë strukturat e saj në Novosellë të Bogovinës, lëvizja po ritet

D V

Mbeturinat dhe uji i pijshëm problem në komunën e Tearcës

D V

Bashkia e Shkupit të premten me spërkatje kundër mushkonjave

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...