Agjencia Zhurnal.mk
Shëndetësi

Kujdes! Nëse hani fjolla tërshëre do të mundeni shpesh të zhvilloni probleme shëndetësore

Fjollat e tërshërës janë plot fibra ushqimore të shëndetshme. Ato janë një nga ushqimet më të shëndetshme për mëngjes, por nëse i konsumojmë në sasi të mëdha mund të lënë efekte negative në trupin tuaj

Nutricionistët kanë zbuluar se çfarë ndodh me trupin kur hani tepër shumë fjolla tërshëre, transmeton Telegrafi.

“Njerëzit zakonisht dëshirojnë që fjollat e tërshërës të jenë më të shijshme për të mos u bërë racion monoton. Kjo arrihet me shtimin e sheqerit, copëzave të çokollatës dhe të produkteve të tjera të ëmbla gjë që në fund zvogëlon blerjen e vlerave ushqyese të fjollave të tërshërës, sepse këto të dhëna çojnë deri në kalori shtesë, yndyra, sheqer dhe karbohidrate”, thotë dr. Gan Eng Cern për Eat This, Not That.

Konsiderohet që një porcion ditor i fjollave të tërshërës mund të ofrojë gjithë energjinë e nevojshme për fillim të ditës, por konsumimi i tyre shumë shpesh kufizon zgjedhjen e një larmie ushqimesh të shëndetshme që mund të hani në mëngjes.

Konsumimi mesatar i tyre përkufizon dallimet e ushqimit të shëndetshëm të cilin mund ta hani në mëngjes.

Edhe pse fjollat e tërshërës ndihmojnë në humbjen e kilogramëve duke zvogëluar apetitin tuaj konsumimi tepër i shpeshtë mund të çojë deri kequshqyerje dhe zvogëlim të masës muskulore.

Është kështu sepse fjollat e tërshërës ju mbajnë gjatë të ngopur, kësisoj trupi shpesh humbet aftësinë për t’ju dhënë një sinjal për të ngrënë më vonë gjatë ditës.

“Nëse nuk hani ushqime tjera, tërshëra mund të ndërhyjë në funksionet tuaja njohëse, të zvogëlojë vigjilencën dhe mprehtësinë”, shton doktori. Për shkak të përmbajtjes së fibrave në fjolla të tërshërës, procesi i tretjes mund të shkaktojë fryrje të stomakut, veçanërisht nëse, siç paralajmëron ai, nuk jeni mësuar të hani rregullisht.

“Drithërat e plota si gruri dhe tërshëra përmbajnë shumë fibra, glukozë dhe niseshte. Të gjitha përthithen nga bakteret në zorrë, prandaj disa njerëz kanë gazra dhe fryrje të stomakut. Për të zvogëluar efektet anësore, filloni me një sasi të vogël dhe gradualisht rriteni në sasinë e zgjedhur ”, thotë nutricionistja Shannon Henry.

Nutricionistja Liza Yangda beson se konsumimi i porcioneve të mëdha me fjolla bollguri mund të çojë në shtimin e kilogramëve të tepërt.

Postime të ngjashme

Shtatë shenja që tregojnë se presioni juaj i gjakut është ‘jashtëzakonisht’ i lartë

D V

Nuk e shkakton klori i pishinës irritimin e syve, por djersa dhe urina

D V

Pesë rastet kur diabetikët duhet të shkojnë në urgjencë

D V

Ilaçet kundër kolesterolit dhe presionit të gjakut mund të zvogëlojnë rrezikun e vdekjes nga COVID

D V

Trajtimi bashkëkohor i kolesterolit të ritur në gjak

Z H

Simptomat e nivelit të ulët të testosteronit

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...