Agjencia Zhurnal.mk
Teknologji

Ky aplikacion ndan shumicën e të dhënave tuaja: A po e përdorni edhe ju?

Në hulumtimin e kompanisë pCloud, e cila merret me ruajtjen e të dhënave “në re”, Instagram është aplikacioni më invaziv që përdoruesit përdorin çdo ditë.

Ky aplikacion, sipas hulumtimit, ndan një marramendëse 79% të informacionit personal të përdoruesve me kompani të tjera, duke përfshirë informacionin e blerjes, informacionin personal dhe historinë e shfletimit.

Ai gjithashtu përdor 86% të të dhënave për t’u treguar përdoruesve reklama përkatëse në emër të të tjerëve dhe për të shitur më shumë produkte nga grupet Instagram ose Facebook, transmeton Telegrafi.

Sa i përket invazivitetit, sipas atij raporti, Facebook është në vendin e dytë, ndërsa aplikacionet Signal, Clubhouse dhe Netflix nuk i ndajnë ato të dhëna me palë të treta ose nuk i përdorin ato fare për marketing.

PCloud ka konsoliduar të dhënat bazuar në një politikë të re të privatësisë në App Store  dhe hulumtimi i tyre i fundit sugjeron që Instagram dhe Facebook ndajnë shumicën e të dhënave të tyre të përdoruesve me kompani të pavarura dhe i përdorin ato gjerësisht për aktivitetet e tyre të marketingut.

“Me më shumë se një miliard përdorues aktivë në muaj, është shqetësuese që Instagram është një qendër për ndarjen e aq shumë të dhënave të përdoruesve”, tha postimi i kompanisë në blog.

Postime të ngjashme

Taksi ajror i firmës gjermane synon të jetë operacional për Lojërat Olimpike të Parisit më 2024

Dafina Vidishiqi

Facebook prezanton aplikacionin për biseda të drejtpërdrejta audio

Dafina Vidishiqi

Instagram Reels do të shfaq reklama mes videove

Dafina Vidishiqi

Rregullatori gjerman nis hetimet kundër Apple

Dafina Vidishiqi

Instagram Reels do të shfaq reklama mes videove

Lea Muslija

Në vitin 2022 do të jetë i disponueshëm aplikacioni që parashikon tërmetet

Lea Muslija

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...