Ky ushtrim 5 minutësh për frymëmarrje ul presionin e gjakut më shumë se 30 minuta ushtrime kardio

Qëndrimi aktiv është i rëndësishëm për të gjithë ne, por sidomos kushdo që përpiqet të ulë presionin e gjakut ose përgjithësisht të përmirësojë shëndetin e zemrës së tij.

 

Sidoqoftë, kërkimet e reja pretendojnë se ne mund të arrijmë të njëjtat përfitime të 30 minutave stërvitje kardio nga një ushtrim i thjeshtë pesë minutësh i frymëmarrjes.

Një studim nga Universiteti i Kolorados, Boulder, vuri re se si një teknikë e njohur si trajnimi i forcës së muskujve inspirues (IMST) preku 36 individë midis moshave 50 dhe 79 vjeç –  që të gjithë kishin presion të lartë të gjakut se normalja. IMST u zhvillua në vitet 1980 për të forcuar diafragmën dhe muskujt e tjerë të frymëmarrjes në pacientët me sëmundje të frymëmarrjes. Ai përfshin përdorimin e një pajisje që krijon nivele të ndryshme të rezistencës ndërsa merrni frymë. Autorët e studimit shpjegojnë, “Imagjinoni se jeni duke thithur fort përmes një tubi që thith mbrapa”.

Studiuesit i ndanë pjesëmarrësit në dy grupe: Një që përdori një pajisje ISMT në një rezistencë të lartë çdo ditë për një seri prej 30 inhalimesh (që zgjat afërsisht 5 minuta) për gjashtë javë, dhe një që përdori një pajisje bedel për të njëjtën sasi kohe por me rezistencë shumë minimale.

Ata në grupin e rezistencës më të lartë panë një rënie prej nëntë pikësh në presionin e tyre sistolik të gjakut. Autorët e studimit pretendojnë se kjo “zakonisht tejkalon atë që arrihet duke ecur 30 minuta në ditë pesë ditë në javë”. Ata gjithashtu treguan shenja të përmirësimeve të tjera të shëndetit kardiovaskular, duke përfshirë një rritje prej 45 për qind të funksionit të arteries, plus nivele të rritura të oksidit nitrik dhe nivele të ulura të inflamacionit dhe stresit oksidativ. Funksioni i trurit dhe aftësia fizike gjithashtu duket se morën një nxitje.

“Ne kemi gjetur jo vetëm që është më efikas në kohë sesa programet tradicionale të ushtrimeve, përfitimet mund të jenë më të gjata”, tha autori kryesor Daniel Craighead. “Ka shumë strategji jetese që ne dimë se mund t’i ndihmojnë njerëzit të mbajnë shëndetin kardiovaskular ndërsa plaken. Por realiteti është, ata marrin shumë kohë dhe përpjekje dhe mund të jenë të kushtueshme dhe të vështira për disa njerëz. IMST mund të bëhet brenda pesë minutave në shtëpinë tuaj ndërsa shikoni TV”.

Studiuesit theksojnë se kjo nuk ka për qëllim të zëvendësojë tërësisht stërvitjet e rregullta aerobe dhe kardio. Është vetëm një mundësi tjetër e shëndetshme, veçanërisht për ata që nuk kanë qasje në gjëra të tilla si shtigje për ecje, palestra, ose janë të kufizuar fizikisht nga lloje të caktuara të lëvizjes. 

Related posts

Kura për tensionin dhe aneminë – Panxhar me hudhër dhe vaj ulliri

D V

Simptomë e re e coronavirusit të zgjatur: Organet vitale të rrezikuara që nuk kanë të bëjnë me mushkëritë

D V

Shtatë shenja që tregojnë se presioni juaj i gjakut është ‘jashtëzakonisht’ i lartë

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More