Agjencia Zhurnal.mk
Shëndetësi

Maska ju krijon probleme me frymëmarrjen? Zbuloni mënyrën si të forconi mushkëritë

Përdorimi i maskave është bërë një pjesë integrale e jetës sonë që kur pandemia pushtoi botën. Mbajtja e maskës është bërë një normale e re për ne ku nuk mund të dalim nga shtëpia pa të sepse është kthyer në një kërkesë ligjore

Fatkeqësisht, maskat mund ta bëjnë të vështirë frymëmarrjen dhe të mos ndiheni rehat.

Si ndikojnë maskat në frymëmarrjen tuaj?

Mushkëritë tona janë përgjegjëse për të sjellë oksigjen në sistemin tonë dhe për të marrë dyoksid karboni. Kjo metodë quhet frymëmarrje. Vendosja e një maske të ngushtë ose mbajtja e saj për periudha të gjata mund të bllokojë dyoksidin e karbonit, i cili mund të jetë i rrezikshëm për shëndetin tuaj. Forcimi i mushkërive është një nga mënyrat më të mira për të zhvilluar tolerancën ndaj CO2.

Si mund t’i forconi mushkëritë?

Frymëmarrja diafragmatike

Frymëmarrja diafragmatike ose frymëmarrja në bark mund t’ju ??ndihmojë të forconi muskujt e diafragmës, gjë që, nga ana tjetër, ndihmon mushkëritë të funksionojnë në mënyrë më efikase. Angazhon diafragmën dhe ndihmon mushkëritë të mbushen me ajër duke lëvizur poshtë dhe më pas të shtyjë ajrin nga mushkëritë ndërsa lëviz përsëri lart.

Ushtrimi

Kur ushtroni, trupi juaj bëhet më efikas në marrjen e oksigjenit në gjak dhe transportimin e tij në muskujt që punojnë. Kur ushtroni rregullisht, muskujt tuaj do të kërkojnë më pak sasi oksigjeni dhe dyoksid karboni, gjë që do të ndihmojë në forcimin e mushkërive. Mund të ndihmojë gjithashtu në rritjen e forcës dhe funksionit të muskujve tuaj.

Qëndroni të hidratuar

Është thelbësore të pini ujë të mjaftueshëm pasi dehidrimi mund ta bëjë mukusin të trashet dhe të ngjitet. Kjo mund të ngadalësojë frymëmarrjen dhe t’ju bëjë të prekshëm nga sëmundjet dhe alergjitë. Pra, pini ujë gjatë gjithë ditës për të forcuar mushkëritë tuaja dhe për të mbajtur nën kontroll shëndetin e përgjithshëm.

Përmirësoni sjelljen

A e dini se sjellja e keqe mund të ndikojë në shëndetin tuaj të mushkërive? Disa studime kanë treguar se sjellja e dobët zvogëlon kapacitetin e mushkërive dhe rrjedhën e frymëmarrjes, të cilat mund të çojnë në sëmundje të frymëmarrjes. Uluni dhe qëndroni drejt pa u përkulur mbrapa dhe mbajeni gjoksin ngritur.

Konsumoni antioksidantë

Frutat dhe perimet që përmbajnë antioksidantë mund të mbrojnë mushkëritë nga dëmtimi oksidativ duke mbështetur hidratimin normal të sipërfaqeve të rrugëve të frymëmarrjes, sipas një studimi të botuar në Maedica – një Gazetë e Mjekësisë Klinike. Manaferrat, frutat, arrat, çokollata, vera e kuqe, çaji jeshil, domatet, vitamina C dhe ushqimet e pasura me E janë disa nga burimet më të mira të antioksidantëve që mund të përfshini në dietën tuaj.

Shmang pirjen e duhanit

Ju ndoshta tashmë e dini që pirja e duhanit mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve të mushkërive, si sëmundja pulmonare obstruktive kronike (COPD). Kur pini duhan, thithni një mijë kimikate, përfshirë nikotinën, dioksidin e karbonit dhe katranin, të cilat mund të dëmtojnë mushkëritë tuaja. Pavarësisht nga sa vjeç jeni, lënia e duhanit mund të ndihmojë në forcimin e mushkërive.

Postime të ngjashme

Organet pa të cilat mund të jetojmë

Dafina Vidishiqi

Si kufjet mund të dëmtojnë ngadalë dëgjimin, me kalimin e kohës!

Dafina Vidishiqi

Ndikimi i temperaturave të larta në shtypjen e gjakut

Dafina Vidishiqi

Vetitë e kivit në zbardhjen e lëkurës/ Mënyra natyrale në shtëpi

Lea Muslija

Koreja e Jugut do t’i përziejë dy vaksina të ndryshme për shkak të vonesës në furnizim

Lea Muslija

Tymosja e tepruar e marihuanës ju bën ‘dështak’

Dafina Vidishiqi

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...