Mazda “thjeshton” logon

nga D V

Çdo kompani po e bën këtë veprim. Në vend të logove me teksturë, markat po e ndryshojnë pamjen e tyre duke ia përshtatur një epoke më moderne.

Mazda mund të jetë “viktima e fundit”.Një paraqitje e markës në Japoni tregon një logo të thjeshtuar.

Lajmi i mirë është se logoja e re nuk largohet shumë nga pamja aktuale e Mazda.

Ajo ruan të njëjtën formë si ajo aktuale – të cilën kompania e ka përdorur që nga viti 1997 – me një “M” në qendër të një embleme rrethore.

Por, është e paqartë nëse kjo logo e re do të hyjë zyrtarisht në modelet e ardhshme të Mazda në SHBA,

Shumë nga konkurrentët e saj kanë përditësuar pamjen e tyre në vitet e fundit.

BMW thjeshtoi logon e saj, siç bënë Audi, Buick, Cadillac dhe shumë të tjerë.

TË REKOMANDUARA

Kush jemi ne

Zhurnal.mk është Agjenci e Lajmeve e pavarur, e themeluar në vitin 2009, që e mbulon Maqedoninë, Kosovën, Shqipërinë edhe lajmet nga bota.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More