Mishi i kuq nuk është aq i pashëndetshëm – nëse e hani në këtë mënyrë

Këto kohë, mishi i viçit nuk ka marrë vlerësime shumë të mira. Një shkëmbim i thjeshtë i fasuleve me mishin e kuq lidhet me një rrezik të zvogëluar për sëmundjet koronare të zemrës.

Siç tregohet nga një studim tjetër, pjesëmarrësit që hëngrën një sasi të konsiderueshme të mishit të kuq kishin një jetëgjatësi të shkurtuar.

Sidoqoftë, a është fajtori plotësisht mishi i kuq? Sipas hulumtimit të fundit të botuar në The American Journal of Clinical Nutrition, përgjigjet janë përkatësisht jo dhe po. Disa lloje të mishit të kuq në racione të vogla mund të jenë në të vërtetë të shëndetshme. Sasisa gjithashtu bën një ndryshim të madh.

Për të provuar nëse mishi i kuq kishte ndonjë përfitim shëndetësor, studiuesit nga Penn State kryen një studim të rastit, të kontrolluar që hetoi të mirat dhe të këqijat e mishit të viçit. Ekipi rekrutoi 59 pjesëmarrës, të gjithë testuan katër dieta të ndryshme mesdhetare. Çdo pjesëmarrës ndoqi çdo plan për një muaj në të njëjtën kohë, me një pushim njëjavor midis dietave. Për të matur ndryshimet në trup, studiuesit morën mostra gjaku në fillim të studimit dhe pas çdo muaji diete.

E para nga dietat i lejoi pjesëmarrësit të konsumojnë 14 gram mish viçi në ditë, ose sasinë e rekomanduar në një plan tipik ushqimi mesdhetar. Dieta e dytë lejoi 70 gram në ditë, që është sasia mesatare e mishit që amerikanët hanë në ditë. Në të tretën, pjesëmarrësit hëngrën 155 gram në ditë, dhe në të katërtin, pjesëmarrësit nuk ndoqën fare një dietë mesdhetare, dhe në vend të tyre konsumuan ushqime të stilit amerikan.

Përtej shtimit të mishit, çdo dietë mesdhetare një mujore përfshinte vaj ulliri, tre deri në gjashtë racione fruta dhe gjashtë ose më shumë racione perime në ditë.

Në vend që të matin numrin e kolesterolit “të keq” të kolesterolit LDL të secilit pjesëmarrës, studiuesit matën numrin dhe madhësinë e grimcave të lipoproteinës në gjak duke përdorur një teknologji të veçantë: teknologjinë e rezonancës magnetike bërthamore (NMR). Autorët e studimit thanë se ata e përdorën këtë teknologji sepse mund të jetë më e saktë në parashikimin se kush është në rrezik për sëmundjet e zemrës.

Duke analizuar të dhënat, studiuesit mësuan se vetëm dieta mesdhetare ndihmoi në uljen e kolesterolit LDL te të gjithë pjesëmarrësit në krahasim me një dietë tipike amerikane.

Pra, me disa hile të vogla, do të jeni në gjendje të shijoni mishin e kuq ndërsa ndiqni një dietë të shëndetshme për zemrën. 

Related posts

ZBULONI SI NDIKON XHENXHEFILI NË SHKRIRJEN E DHJAMIT NË TRUP

Lea Muslija

Dy dallime kryesore midis ftohjes së zakonshme dhe gripit

D V

Ngrënia e çokollatës me qumësht në këtë kohë djeg dhjamin dhe ul sheqerin në gjak, sugjeron studimi

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More