Auto

Nissan 300ZX i vitit 1990 kushton si 370Z i ri

Një model i vitit 1990 i Nissan’s 300ZX u ofrua për shitje në Shtetet e Bashkuara me një çmim që korrespondon me 370Z të ri.

Javën e kaluar, Nissan Z Proto u prezantua në formën e një koncepti, por duket se është gati për prodhim, kështu që ardhja e prodhimit Nissan 400Z duhet të përgatitet ngadalë. Ky model është pritur gjatë sepse Nissan 370Z aktual është i pranishëm në treg që nga viti 2009. Z Proto i ri padyshim që u bën homazhe paraardhësve të tij me modelin e tij, dhe kjo është veçanërisht e vërtetë për pjesën e pasme, domethënë dritat që Nissan thotë se duken si “pilula Tylenol lundruese”. Këto drita u panë për herë të parë në modelin 300ZX nga vitet 1990.

E njohur brenda vendit si Z32, 300ZX u prodhua nga 1989 në 2000 dhe duket ndryshe nga modelet e mëparshme Z. Megjithëse e mbante motorin të vendosur në pjesën e përparme dhe me rrota të pasme, 300ZX prapë mori një trup më të gjerë dhe më të rrumbullakosur. Ishte vetura e përsosur sportive në atë kohë, siç dëshmohet nga kërkesa e lartë.

Nissan 300ZX i vitit 1990 ishte makina sportive më e shitur në SHBA dhe i përkiste epokës së makinave legjendare sportive japoneze së bashku me Toyota Supra (A80), Mitsubishi 3000GT dhe brezin e tretë Mazda RX-7.

300ZX ishte mundësuar nga një motor 3.0 litërsh atmosferik V6 që zhvillon 222 kf dhe 268 Nm çift rrotullues. Klientët mund të zgjidhnin midis një transmetimi automatik me katër shpejtësi dhe një transmetimi manual me pesë shpejtësi, dhe gjithashtu kishte një version me një motor 3.0-litër twin-turbo që jep 300 kf dhe 384 Nm çift rrotullues.

Sigurisht, më shumë vëmendje tërhiqet nga modeli më i fuqishëm, dhe ndryshe nga Moel 370Z i sotëm dhe 400Z i ardhshëm, 300ZX kishte një vend praktikant edhe pse ishte shumë i vogël.

Një coupe dhe kabriolet ishin në ofertë, por edhe një model hardtop në Amerikën e Veriut, i cili erdhi ekskluzivisht me një motor V6. Gjithashtu, modelet e hardtop ishin ekskluzivisht dy vendësh sepse ishte e nevojshme hapësira për të mbledhur panelet e çatisë. NIssan filloi të ofronte kabrioletën në 1992 pasi u shfaqën shumë makina të riprodhuara.

Me kalimin e kohës, kërkesa për makina sportive japoneze ra. RX-7 dhe pasardhësi i RX-8 mungojnë, ashtu si 3000GT. Supra u ringjall vetëm kohët e fundit dhe 300ZX trashëgoi modelin 2002Z.

Akoma, çmimi i 300ZX është mjaft i lartë sot, dhe një model i vitit 1990 shitet për 30,000 dollarë. Ai ka udhëtuar vetëm 6,400 km, dhe megjithëse ka qenë prej kohësh në Kansas, SHBA, tani është në Napoli, Florida. Kohët e fundit është servisuar në Naples Infiniti për 4,000 dollarë dhe është në shfaqje në sallon ndërsa kërkon një pronar të ri.

Për 30,000 dollarë në SHBA është e mundur të blini një Nissan 370Z bazë, por krejt të ri.

Postime të ngjashme

Instruktori i BMW-së jep këshilla se si të bëjmë ‘drift’ në një rrugë të lagur

S.B.

Pioneri i tërë segmentit më të popullarizuar – Nissan Juke feston 10 vjetorin!

admin

Testohet vetura Opel Omega – me shpejtësi 208 km/orë godet një autobus

admin
duke ngarkuar....

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read more...