Pse Brad Pitt dhe George Clooney po bëhen rivalë?

Në jetën reale, George Clooney dhe Brad Pitt janë miq – ata kanë bërë gjysmë duzinë filma së bashku, duke përfshirë seritë e 11 -të të Ocean, por tani ka një zonë ku ata janë rivalë të hidhur dhe si shkak i reklamave të kafesë.

Brad Pitt sapo ka bërë debutimin e tij si ambasador i markës së re të De’Longhi në një reklamë të ftohtë, e cila e vë atë kokë më kokë me Clooney, i cili kishte luajtur  vetë në reklamat e Nespresso për 15 vjet. “Në system1 drejtuam reklamën e re të Brad “Perfetto” për De’Longhi përmes sistemit tonë TestYourAd për të parë se si krahasohet me disa klasikë të Clooney, transmeton lajmi.net.

Reklama e Brad Pitt përmblidhet mjaft lehtë. Brad Pitt bën kafe. Brad Pitt pi kafen. Brad Pitt gjithashtu ngas biçikletën e tij dhe i merr gjërat lehtë. Me pak fjalë, kjo nuk është një reklamë me shumë në histori.

Në vend të kësaj është një stërvitje në atmosferë – MC Saatchi solli drejtorin, koreografin dhe kompozitorin nga La La Land për të përmirësuar atmosferën e ftohtë dhe për të shkruar një pjesë muzikore origjinale për debutimin e Brad.

Reklamat e Clooney, Nespresso, nga ana tjetër, kanë tendencë të jenë të mbushura me histori dhe incidente – në një reklamë klasike të vitit 2015 aktori shoqërohet me një Danny DeVito të pabesueshëm, i cili dëshiron të marrë pjesë në lëvizjen e menjëhershme të kafesë. Ndërsa në një vend të vitit 2017, efektet speciale lejojnë që Clooney të hidhet midis filmave të famshëm në kërkim të kafesë perfekte.

Clooney apo Pitt?

Vibe apo histori – cila funksionon më mirë? Rezultatet, kur u shfaqni reklamat njerëzve të zakonshëm, janë brutalisht të qarta. Në TestYourAd 1-5 Star Vlerësimi i përgjigjes emocionale ndaj reklamave dhe parashikimi i efektivitetit afatgjatë, momenti i ftohtë i kafesë së Brad për De’Longhi arrin një rezultat modest 2.3 yje në Mbretërinë e Bashkuar dhe një rezultat pak më të mirë 3.1 star në SHBA. Nuk është e tmerrshme – por nuk ka asgjë për të bërtitur, dhe në aspektin e efektivitetit ndoshta nuk ia vlen të paguash një nga yjet më të mëdhenj në botë. Edhe më keq, rrjedhshmëria e Markës (lehtësia e njohjes) dhe vlerësimi afatshkurtër janë aktivisht të dobëta në të dy tregjet. Disa njerëz i pëlqejnë reklamat për shkak të Brad Pitt, por disa shikues ndiejnë përbuzje ndaj tij dhe shumica janë neutrale.

De’Longhi ka bërë një reklamë që është një vitrinë për njeriun e tyre kryesor pa i dhënë atij asgjë për të bër dhe i ka lënë shikuesit të pa lëvizur.

Tani krahaso reklamën e Clooney me DeVito. Si në SHBA ashtu edhe në Mbretërinë e Bashkuar përfundon rreth 2 vlerësime yjesh më të larta se reklama e De’Longhi Pitt. Në SHBA, në fakt, Clooney godet 5-Stars, rezultati maksimal dhe ai i arritur nga vetëm rreth 1% e reklamave. Ai gjithashtu shënon jashtëzakonisht mirë në Spike afatshkurtër dhe është i fortë në rrjedhshmërinë e markës. Në çdo metrikë, është një reklamë shumë më efektive.

Pse? Sepse është argëtuese dhe qesharake. Po, njerëzit kënaqen duke parë Clooney, por një reklamë me George Clooney thjesht duke bërë dhe pirë kafe nuk do të funksiononte aq mirë. Ajo që krijon emocionin pozitiv është historia në të cilën është Clooney dhe ndjenja se atij i pëlqen ta bëjë këtë dhe nuk e merr veten shumë seriozisht. De’Longhi, ndërkohë, bëri një reklamë që është një vitrinë për drejtuesin e tyre të ri pa i dhënë atij asgjë për të bërë, dhe i la shikuesit të pa lëvizur.

De’Longhi dhe Nespresso janë të dy produkte të nivelit të lartë – jo aq luks, por as blerje të përditshme. Për të dyja markat, rekrutimi i një ylli kryesor të Hollivudit funksionon si një lloj sinjalizimi i kushtueshëm – marka jonë duhet të jetë e mirë nëse mund të përballojmë ta bëjmë këtë. Por e vërteta është që të përfitoni sa më shumë nga ambasadorët tuaj të markës ju duhet t’i përdorni ato mirë, dhe kjo do të thotë t’u jepni atyre skenare dhe histori të cilat nxjerrin në pah sharmin dhe personalitetin e tyre.

Ndërsa kjo mund të duket si një pikë e drejtpërdrejtë, shumë reklamues nuk kanë arritur të kuptojnë rëndësinë e harqeve të historisë dhe personalitetit në reklama. Për shembull, Orlando Wood në librin e tij Lemon analizoi paraqitjet e dhënies së çmimit të efektivitetit IPA dhe zbuloi se një hark i fortë historie dhe ideja e markës është më efektive në nxitjen e vetëdijes.

Nëse marrëdhënia e Brad Pitt me De’Longhi vazhdon, ka shumë kohë për një korrigjim të kursit. Vendosja e aktorit në një histori dhe momenti i tij i kafesë në një kontekst pothuajse me siguri do të përmirësonte përgjigjen. George Clooney dhe Nespresso, ndërkohë, kanë theksuar qëllimin shoqëror të markës në reklamat e tyre më të fundit, të cilave u mungon faktori argëtues i çmendurive të mëparshme të Clooney. Pra, ka vend që Pitt të përmirësohet dhe madje të kapërcejë rivalin e tij në reklamën e kafesë. Megjithatë, tani për tani, publiku pajtohet me Shania Twain: “Pra, ju jeni Brad Pitt? Kjo nuk më bën shumë përshtypje.”.

Related posts

Morena Taraku nuk harron të urojë ndjekësit me rastin e Bajramit

D V

Arilena dhe Noizy po vijnë me duet

D V

Është fejuar Britney Spears

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More