Raporti i EPI: Administrata publike më transparente por dobësitë akoma janë të pranishme

Shkup, 16 korrik – Ka përparim në transparencën e administratës publike, si dhe përmirësime në fushën e financave publike, por bashkëpunimi me sektorin e shoqërisë civile ende duhet të përmirësohet. Dobësitë janë vërejtur gjithashtu në menaxhimin e burimeve njerëzore dhe punësimin e përkohshëm. Këto janë konkluzionet kryesore të raportit të dytë të monitorimit mbi reformën e administratës publike, i zbatuar në vitin 2020 nga Instituti për Politikë Evropiane (EPI).

 

Sondazhi i EPI mbi monitorimin e reformës së administratës publike tregon se Maqedonia e Veriut është përpara vendeve në rajon në menaxhimin e financave publike dhe është përcaktuar që janë ndërmarrë hapa të rëndësishëm për të përmirësuar menaxhimin e financave publike në vend dhe janë krijuar aplikacione të rëndësishme për të monitoruar financat publike. Gjithashtu është përmirësuar komunikimi dhe bashkëpunimi i Entit të auditimit shtetëror me publikun.

“Buxheti vjetor, raportet vjetore të performancës, raportet ekonomike gjashtëmujore dhe tremujore janë të qasshme. Buxheti i qytetarëve ofron përmbledhje të buxhetit përmes interfejs interaktive të krijuar për qytetarët. Uebfaqe të rëndësishme të hapura – financa , borxhi publik dhe transparenca financiare (për) Kovid-19”, thuhet në raport.

Në lidhje me qasshmërinë e informacionit të furnizimit publik, thuhet se çdokush mund të shfletojë falas në Sistemin elekronik për furnizime publike, për shpalljet e publikuara, kontratat e dhëna, e-furnizimet, dhe e-ankesat.

Sipas pjesës më të madhe të organizatave, thuhet në dokument, ata morën informacion publik brenda periudhës së parashikuar, falas dhe në formatin e kërkuar.

Sa i përket ofrimit të shërbimeve, perceptimet e qytetarëve për përpjekjet e qeverisë janë përkeqësuar. Shumica e qytetarëve janë të vetëdijshëm për ekzistencën dhe dinë të përdorin shërbimet elektronike, por një përqindje e madhe besojnë se kanalet e ndarjes së mendimit duhet të thjeshtohen, ndërsa 60 për qind besojnë se administrata ka përdorur sugjerimet e tyre.

Kur bëhet fjalë për shërbimet elektronike, nënvizohet se mungojnë udhëzime të thjeshta dhe të lehta për përdoruesit, dhe se ato nuk janë në dispozicion për shërbimet kryesore siç janë regjistrimi i automjeteve dhe lëshimi i dokumenteve personale.

Related posts

Prezantohet logoja me rastin e 30 vjetorit të pavarësisë

Z H

Xhaferi: Aksesi ndaj raporteve të auditimit duhet të jetë uniform dhe objektiv, pavarësisht se kush është në pushtet

Z H

Azem Sadiku nga PDSH do të garojë për herë të katërt për kryetar të Studeniçanit

Redaksia

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com