Duket se disa prodhues veturash kanë gjetur një mënyrë tjetër për të fituar para.
Ecni nëpër qytet dhe do të bombardoheni me reklama. E njëjta gjë vlen edhe për drejtimin e një veture, ku “sulmoheni” nga tabela reklamuese të dizajnuara në mënyrë tërheqëse në anë të rrugës.
Nëse ndizni telefonin, kompjuterin ose televizorin, ju pret një situatë e ngjashme. Pra, pse të mos e bëni makinën tuaj një vend tjetër për reklama?
Duket se kjo është pikërisht ajo që ka menduar dikush në Ford, i cili së shpejti mund të fillojë të shfaqë reklama të personalizuara në sistemet info-argëtuese të modeleve të ardhshme.
Në muajin shkurt të vitit 2023, Ford aplikoi për një patentë teknologjike për një sistem të tillë në SHBA.
Por nuk ndalet me kaq – sistemi mund të luajë reklama mbi altoparlantët e veturës, si dhe të përshtatë reklama bazuar në itinerarin e udhëtimit, të dhënat historike të mbledhura rreth shoferit dhe madje edhe bisedat e pasagjerëve brenda automobilit.
Duke folur për Auto News, analisti i ABI Research Abu Miah shprehu shqetësimin se reklamat mund të shkaktojnë shqetësime sepse pronarët e automjeteve mund të ndjejnë se po u cenohet privatësia, gjë që mund të çojë në një perceptim negativ të markës.
Ford nuk ka konfirmuar ende nëse teknologjia e përshkruar do të zbatohet në të vërtetë në modelet e prodhimit.
