Agjencia Zhurnal.mk
Maqedoni

Shkolla e parë e mesme për matematikanët me idenë për t’u bërë një qendër talentesh

Shkup, 30 dhjetor, zhurnal.mk – Numrat kompleksë, ekuacionet në katror, formula e mbledhjes, funksionet trigonometrike janë disa prej moduleve (temave) të mësuara në Shkollën e Mesme Matematike dhe Informatike (MIG) – shkolla e mesme e re shtetërore që filloi funksionimin, pas disa viteve të planifikimit , në këtë vit shkollor. Nuk është një shkollë klasike me shumë paralele, por një shkollë e specializuar që në gjeneratën e parë pranoi 34 nxënës në tre klasa paralele – dy në gjuhën maqedonase dhe një në gjuhën shqipe.

Në qershor, ata kaluan provimin pranues në matematikë dhe fizikë, i cili ishte një parakusht për regjistrim. Përveç provimeve pranuese, kandidatët e MIG sipas konkursit duhet të kenë notën më të lartë (5) në matematikë nga klasa e gjashtë deri në të nëntën dhe në fizikë nga e teta dhe e nënta, si dhe një notë mesatare së paku 4,5 nga klasa e gjashtë deri në të nëntën në arsimin fillor.

Drejtoresha Julia Gajdaxhieva deklaroi se shkolla e mesme punon sipas planprogrameve të veçanta të përgatitura nga Byroja për Zhvillimin e Arsimit. Përfshihen të gjitha lëndët e arsimit të përgjithshëm, por theksi është në matematikë dhe në informatikë.

“Qëllimi i shkollës është që të zhvillohet në një qendër që do të bashkojë të gjithë matematikanët e talentuar, informaticienët dhe fizikanët nga vendi, si një institucion i respektueshëm dhe tërheqës për arsimimin e matematikanëve të ardhshëm, shkencëtarëve të kompjuterit, të cilët do ta paraqesin denjësisht Republikën e Maqedonisë së Veriut para botës. Kujdesi i veçantë i shkollës së mesme është sigurimi i matematikanëve të rinj të talentuar dhe informaticienëve me një arsim cilësor që do të jetë një sfidë për zhvillimin e talenteve të reja. Në të njëjtën kohë, të zhvillojmë motivim të fortë të brendshëm, shpirt konkurrues, iniciativë, inovacion, kreativitet”, thotë Gajdaxhieva për MIA-n.

Drejtoresha e Shkollës së Mesme Matematike dhe Informatike, e cila është profesoreshë e diplomuar e fizikës, beson se arsimi duhet të përshtatet me risitë e sjella nga mënyra moderne e jetës dhe se pavarësisht nëse është mësim tradicional apo online, qasja interaktive është, siç thotë, një recetë e besueshme që garanton mbajtjen e vëmendjes së nxënësve dhe rezultate maksimale dhe që në këtë mënyrë zhvillohet gjithëpërfshirje sipas masësë së brezave të rinj.

Shkolla e mesme e re është e vendosur në gjimnazin “Zdravko Cvetkovski” në Shkup, por për të është planifikuar një objekt, i cili u njoftua në planet e Qeverisë për mandatin e ri katërvjeçar. Mësimi zhvillohet nga profesorë që kanë përvojë ose në fakultete (sidomos në lëndët profesionale) ose në shkollat ​​e mesme.

Ashtu si në shkollat ​​e tjera, kurrikula për shkak të kushteve të imponuara nga pandemia realizohet përmes platformave digjitale dhe aplikacioneve të mësimit në distancë, të tilla si Zoom dhe Microsoft Teams, dhe nxënësit në MIG tashmë kanë marrë vlerësime në të gjitha lëndët dhe në tremujorin e parë, tha Gajdaxhieva.

Për shkak se është një mësimdhënie specifike në të cilën përfshihen kryesisht detyra matematikore, secili mësues për të arritur qëllimet e programit, thekson drejtoresha, zhvillon dhe përdor mjete të ndryshme për të zbuluar aftësitë dhe njohuritë e nxënësve – libra shkollorë, detyra të diferencuara dhe instrumente të tjera për të monitoruar progresin e tyre.

“Me fjalë të tjera, vend të rëndësishëm zë metodologjia e re në punën me nxënësit – një kontroll më të madh, përgatitija më e madhe e mësuesit dhe nxënësve, një qasje tjetër ndaj materialit mësimor, një qëndrim tjetër ndaj nxënësve si bartësit kryesorë në realizimin e mësimdhënies”, thotë drejtoresha e MIG.

Nxënësit nga Singapori, Hong Kongu, Kina, Japonia… rregullisht kanë arritjet më të mira në testet ndërkombëtare të matematikës. Nga Ministria jonë thotë se rezultatet janë imazhi i vërtetë se ku është sistemi ynë arsimor në hartën globale në matematikë dhe shkencat natyrore dhe sa të kualifikuar janë studentët tanë për të përdorur njohuritë e tyre.

Sipas Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës, këto rezultate janë një udhërrëfyes i rëndësishme se në cilin drejtim zhvillohet procesi arsimor kombëtar dhe motivojnë se duhet të ketë vazhdimësi në krijimin dhe zbatimin e reformave të thelluara arsimore.

Postime të ngjashme

Berisha: Ndalni tërbimin e policisë kundër protestuesve paqësorë shqiptarë në Shkup

T E

Mariçiq: Kjo është një ditë e madhe për shtetin ligjor dhe për sundimin e së drejtës

T E

Spasovski: Hetimi duhet të dëshmojë ku është lëshimi dhe nëse dikush i ka ndihmuar Mijallkovit

T E

Zhurnal mëson / BDI nesër mbledh kryesinë në Reçicë të Vogël

Bexhet Musliu

Todorov i drejtohet Mickoskit: Ik, derisa unë luftoja kundër Zaevit ti ndërtoje hidrocentrale

T E

Arjanit Hoxha takim pune me kolegun e tij turk, Bekir Pakdemirli

Bexhet Musliu

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...