Si të flini: Mjeku shpjegon pse nuk duhet të flini kurrë lakuriq

Higjiena e gjumit ka tërhequr shumë vëmendje në qarqet mjekësore, pasi individët kalojnë një të tretën e jetës së tyre në shtrat.

 

Besohet se të fjeturit lakuriq mund të përmirësojë cilësinë e pushimit për individët e privuar nga gjumi, si dhe të përmirësojë shëndetin dhe pamjen e lëkurës. Gjendja e shtratit tuaj, megjithatë, është po aq e rëndësishme për shëndetin tuaj. Ndërsa shumë studime kanë supozuar përfitimet e të fjeturit lakuriq, një mjek amerikan sugjeron që gazi i ngarkuar me mikrobe mund të ndotë çarçafët tuaj.

Anthony Youn MD është një kirurg plastik me bazë në Detroit i cili rregullisht poston video në TikTok rreth probleme të ndryshme mjekësore. Në postimin e tij të fundit, mjeku tha: “Kjo është arsyeja pse nuk duhet të flini kurrë lakuriq. Personi mesatar lëshon gazra 15-25 herë në ditë, dhe kjo mund të ndodhë ndërsa jeni duke fjetur”.

Why you should never sleep without underpants! #learnontiktok #tiktokpartner #sleep #shart #fart

♬ Pumpkins – Clutchhttps://www.tiktok.com/embed/v2/7001148067525250310?lang=en-US

“Një studim shkencor vërtetoi se sa herë që kaloni gaz, po spërkatni një sasi të vogël të lëndës fekale. I njëjti studim tregoi se të brendshmet tuaja do t’i kapin të gjitha këto grimca. Prandaj, për hir të partnerit tuaj në shtrat, ju lutemi flini me të brendshme”.

Videoja, e cila u shpërnda nga kirurgu plastik i njohur, është parë më shumë se dhjetë milionë herë. Dr Youn shtoi: “Për gratë – nëse gjinekologu juaj ju thotë të flini pa të brendshme, atëherë dëgjojini. Për djemtë – vishni të brendshme para gjumit! Dhe ndryshoni rregullisht çarçafët tuaj!”.

Ndërsa mjeku nuk specifikoi se cilit studim i referohej, një studim i BMJ në 2001 përcaktoi nëse gazrat ishin të ngarkuar me mikrobe apo erë të keqe.

Related posts

Patatja e ëmbël mund të ndihmojë në rregullimin e hormoneve gjatë menopauzës

D V

Ngrënia e akullores para fjetjes ndikon negativisht në cilësinë e gjumit

Redaksia

Dhimbja e kokës nga dielli: Simptomat dhe disa mënyra parandalimi

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More