Agjencia Zhurnal.mk
Kuriozitete

Si të qëndroni të qetë kur fëmijët kanë shumë kërkesa

Kur bëhet fjalë për kërkesat e fëmijëve, qielli është kufiri. Pyetje të panumërta, rrëmuje pa ndërprerje, bezdisje e vazhdueshme dhe nevoja të pafundme.

Sigurisht, pandemia vetëm i ka rritur të gjitha këto. Ne jemi të stresuar për gjithçka, nga gjendja e botës te statusi ynë i punës.

Ka shumë gjëra të dobishme që mund të bëni, nga taktikat e sjelljes deri te teknikat e qetësimit me veprim të shpejtë.

Injoroni sjelljen irrituese

“Teknika ime e preferuar për të qëndruar e qetë duke përmirësuar gjithashtu sjelljen është thjesht ta injoroj atë”, thotë Catherine Pearlman.

Injoroni çdo sjellje që është e bezdisshme, kërkon vëmendje, shkruan Healthline.

Ndryshoni dinamikën

“Meqenëse fëmijët tanë ka të ngjarë të jenë gjithashtu të stresuar dhe të shqetësuar, sjellja e tyre irrituese mund të jetë me të vërtetë për të kërkuar siguri. Ata duan të dinë se pavarësisht trazirave, gjithçka do të jetë në rregull, ju do të jeni akoma atje dhe do t’i doni dhe do t’i mbroni ata”, thotë Shelley Davidow.

Duke iu përgjigjur kësaj nevoje më të thellë, thotë ajo, ka të ngjarë të pakësojë veprimet e tyre të bezdisshme.

Bëni një kontroll emocional

Kur të jeni më të lidhur me emocionet tuaja, mund të bëni zgjedhje më të mira në lidhje me mënyrën se si u përgjigjeni fëmijëve tuaj”, thotë Tracy L. Daniel.

Për të bërë kontrollin, thjesht merrni disa minuta gjatë ditës për të realizuar metodën e treguar më poshtë:

Mbylli sytë

Vendosni njërën dorë në barkun tuaj dhe tjetrën në zemrën tuaj
Vini re rrahjet e zemrës, frymëmarrjen dhe nxjerrjet e frymës
Skanoni trupin tuaj për ndonjë ndjesi
Së fundmi, hapni sytë dhe vini re se si ndiheni

Përdorni teknikën e koherencës së shpejtë

“Nëse e fusim veten në një gjendje të qetë, hulumtimet në Institutin HeartMath tregojnë se zemrat e fëmijëve tanë do t’i përgjigjen fizikisht gjendjes sonë të zemrës”, thotë Davidow.

Provoni këtë teknikë të zhvilluar nga Instituti HeartMath:

Fokusoni vëmendjen tuaj në zemrën tuaj

Merrni frymë për gjashtë sekonda dhe lëshojeni për gjashtë sekonda, pak më ngadalë dhe më thellë se zakonisht

Mundohuni të ndjeni në mënyrë aktive kujdes ose mirënjohje për diçka ose dikë
Bëni këtë për dy minuta (ju mund të kërkoni që fëmijët tuaj të bashkohen me ju)

Mos harroni se nuk jeni vetëm ju duke u ndjerë kështu, dhe fatmirësisht, ka shumë strategji efektive që mund të përdorni të kaloni situatat e vështira.

Postime të ngjashme

​Aktivitetet që e rigjenerojnë trurin tonë

D V

Lum si mamatë që lindin në gusht, 7 arsyet fëmijët e tyre i duan dhe i lakmojnë të gjithë

D V

“Guida” si të bëhesh një mjeshtre e flirtimit

D V

Prindër, ndëshkoni veprimin dhe jo fëmijën!

D V

Zgjidhni një imazh dhe zbuloni mesazhin emocionues që ka për ju

D V

Jo 1 por 4 libra; Harry do të publikojë të dytin vetëm pasi mbretëresha të vdesë, për këtë arsye

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...