Agjencia Zhurnal.mk
Teknologji

Sistemi i ri i Photoshopit do të identifikojë imazhet e manipuluara

Vitin e kaluar, me ndihmën e New York Times dhe Twitter, krijuesi i Photoshopit Adobe filloi iniciativën Content Authenticity, apo vërtetësia e përmbajtjes, që është një përpjekje për të zvogëluar numrin e imazheve të manipuluara të cilat qarkullojnë online.

Adobe ka thënë se do të përdorë të dhënat dhe kriptografinë në mënyrë që publiku të verifikon autenticitetin e imazheve, videove dhe përmbajtjeve tjera. Kjo teknologji së shpejti do të bëjë testimin e parë, shkruan Endgadget.

Në një deklaratë, kompania Adobe ka thënë se do të publikojë versionin e parë të Photoshopit ku do të përfshihet edhe kjo teknologji. Gjithashtu planifikon ta integrojë edhe në Behance, që është platformë e mediave sociale për profesionalët kreativë. Photoshop do të shtojë shenja nëpër imazhe në mënyrë që të dihet origjina e tyre. Këto informata do të përfshijnë të dhëna se kush i ka fotografuar imazhet si dhe vendi dhe kur është bërë, transmeton KOHA.

Kjo nismë e cila do të nisë vitin e ardhshëm, do të ndihmojë rrjetet e mediave sociale si Twitter dhe Facebook në gjetjen e imazheve të rreme. Për shembull nëse ndodhë një tragjedi dhe njerëzit fillojnë të postojnë fotografi, ky sistem do të ndihmojë në parandalimin e shpërndarjes së imazheve që nuk janë nga e njëjta ngjarje.

Postime të ngjashme

Nokia X20 sjell smartfon 5G nën 350 euro

S.B.

Pas Facebook, alarm për Linkedin – 500 milionë profile dalin në shitje në “Dark web”

S.B.

SHBA-ja sanksionon prodhuesit kinezë të kompjuterëve

S.B.

Mineralet nga fundi i oqeanit mund të përdoren për prodhimin e baterive të veturave elektrike

S.B.

Facebook dhe Instagram bien përsëri për shumë përdorues

S.B.

Prezantohen 6 telefona inteligjentë të rinj nga Nokia

S.B.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...