Kjo veçori është e disponueshme për përdoruesit në mbarë botën dhe u lejon atyre të shijojnë lista dëgjimi të personalizuara që përshtaten me dëgjimin e tyre gjatë gjithë ditës.
Funksioni “Daylist” ofron lista dëgjimi “hiper-personalizuar” që përditësohen disa herë në ditë, bazuar në zakonet muzikore të përdoruesit. Në varësi të asaj që përdoruesit po dëgjojnë, algoritmet krijojnë një listë dëgjimi duke përdorur të dhëna për zhanrin e këngëve, ritmin, disponimin dhe karakteristikat e tjera muzikore. Megjithëse algoritmet përdoren për të krijuar lista për luajtje, Spotify vëren qartë se ky proces nuk bazohet në inteligjencën artificiale gjeneruese, por në një kombinim të të dhënave dhe njohurive muzikore të ekspertëve të tyre.
Gustav Gyllenhammar, nënkryetari i tregjeve dhe abonimeve të Spotify, vuri në dukje se veçoria “Daylist” kombinon përzgjedhjen e muzikës njerëzore dhe algoritmike për t’u ofruar përdoruesve ekuilibrin e përsosur.
“Shpresojmë të gjejmë ekuilibrin e duhur midis kurimit njerëzor dhe përzgjedhjes algoritmike,” tha Gjyllenhammar.
Spotify beson se kjo veçori do të rrisë më tej angazhimin e përdoruesve, i cili është një faktor kyç për të kaluar nga një model përdorimi i platformës falas në atë me pagesë.
Spotify aktualisht ka 626 milionë përdorues aktivë mujorë, por nuk i kaloi pritshmëritë prej 631 milionë përdoruesish. Veçoria Daylist synon të rrisë numrin e përdoruesve që paguajnë, pasi Spotify sheh një lidhje të drejtpërdrejtë midis angazhimit më të madh të përdoruesve dhe gatishmërisë së tyre për të përmirësuar në versionin premium të shërbimit.
Me konkurrencën në rritje nga platformat sociale si TikTok, të cilat ofrojnë gjithashtu mundësi për zbulimin dhe krijimin e muzikës, Spotify shpreson që përmes veçorive si Daylist dhe rishikimit vjetor të Spotify Wrapped, mund të tërheqë më shumë përdorues dhe të krijojë momente më të mëdha kulturore.