Një numër gjithnjë e në rritje adoleshentësh po kërkojnë në TikTok kur “nuk kanë asgjë më të mirë për të bërë”, dhe kërkimet mbi ndikimin e përdorimit të mediave sociale në shëndetin e tyre sapo po shtohen. Prandaj, kjo platformë vendosi t’u ofrojë atyre diçka të re nëse janë aktivë pas orës 22:00.
TikTok ka prezantuar prej kohësh meditimet e udhëhequra si një mënyrë që përdoruesit të relaksohen dhe të përqendrohen, dhe tani ato do t’u shfaqen të miturve që janë aktivë në këtë rrjet pas orës 22:00.
TikTok kreu kërkime mbi një veçori të re që do të ndërpresë shikimin e videove me meditim të udhëhequr që synon t’ju ndihmojë të flini më lehtë. Nëse një adoleshent e injoron atë njoftim, TikTok më vonë do ta shfaqë atë në ekran të plotë, duke e bërë më të vështirë injorimin e tij.
Meditimi i udhëhequr me “kërcim” do të jetë i disponueshëm edhe për përdoruesit e rritur, por do të aktivizohet automatikisht për të miturit. Gjatë testimit të kësaj veçorie, 98% e adoleshentëve të anketuar e lanë meditimin aktiv, në vend që ta fiknin atë.
Për shkak të thirrjeve në rritje që TikTok dhe rrjetet e tjera sociale të mbrojnë më mirë përdoruesit e tyre më të rinj, kompania ka nisur gjithashtu një iniciativë për të dhuruar hapësirë reklamuese për bamirësitë që promovojnë shëndetin mendor.
Futja e meditimit për adoleshentët është e fundit në një seri përpjekjesh nga kompanitë e “madha të teknologjisë” për t’i kushtuar më shumë vëmendje shëndetit mendor të përdoruesve të tyre, veçanërisht të miturve. Kështu, kompania Meta prezantoi llogari adoleshentësh me akses të kufizuar, dhe Snapchat ua vështirësoi përdoruesve të rritur kontaktimin e të miturve përmes vetë aplikacionit.