Agjencia Zhurnal.mk
Kuriozitete

Ushqimet që ua përmirësojnë kujtesën

Zhurnal Ads

Shumë njerëz ankohen se kanë një memorie të dobët dhe për këtë ekzistojnë arsye të ndryshme. Por kjo nuk do të thotë që t’ia lëmë fajin moshës, shkruan “AgroWeb”.

Të mendosh se nuk mund të bësh asgjë për të përmirësuar situatën, është e gabuar.

Neuro-transitorët (qelizat e trurit) janë përgjegjësit për tejçimin e informacioneve në të gjithë trupin, si dhe për lëvizjet motorike të tij.

Nëse ju ndodh që të bllokoheni në mes të fjalisë, me siguri që njëra nga këto qeliza nuk ka funksionuar siç duhet.

Në të shumtën e rasteve kjo ndodh si pasojë e një ushqyerje jo të duhur. Siç rezulton në të shumtën e rasteve, duhet të kemi kujdes ato çfarë hamë.

Ushqimet që Ndikojnë në Memorie
Disa vlera ushqimore të veçanta të cilat sipas të dhënave të Agroweb.org ndihmojnë në një memorie më të fortë janë:

Magnezi i cili ushqen trurin dhe neuro-transitorët. Mund ta gjeni tek midhjet, arroret dhe bishtajoret.
Vitamina C ndihmon në qarkullimin e gjakut në trup. Të pasura me të janë kivit, domatet, kumbullat, agrumet, transmeton lajmi.net.
Vitamina E përmirëson qarkullimin e gjakut në tru, ushqimet që e përmbajnë këtë janë farat e lule diellit, bajamet, vaji i ullirit, lajthia.
Zinku mbledh dhe largon substancat toksike nga truri duke i nxjerrë ato jashtë organizmit tonë. Këtë mineral mund ta marrim përmes kërpudhave, drithërave dhe gocave të detit.
Acidet yndyrore të omega 3 janë shumë të rëndësishme. Nëse në dietën tonë përfshijmë dhe ushqimet e detit, farat e linit, do të marrim një sasi të konsiderueshme.
Shafrani i Indisë
Ajo që vjen si një hyrje e re, në përmirësimin e e memories është Shafrani i Indisë. https://gjc.gjirafa.com/Home/IndexR?configId=4197-2&gjid=80659026&v=2.1&guid=ba58f307d8014c3ca671882407bf26498b0bc4db470b4da7adb18b3ac4319e28

Dhe pse famën si një super ushqim e mori prej vlerave anti-inflamatore.

Shafrani i Indisë ndihmon në reduktimin e pllakave bakteriale, shkaktarët kryesorë të Alzheimerit.

Mund ta përfshini fare lehtë në gatimet tuaja, pasi është një erëz me shumë përdorime. Madje mund dhe ta përdorni në lëngjet e frutave të shtrydhura në mëngjes.

Zhurnal Ads
Zhurnal Ads

Postime të ngjashme

Çfarë ndodh me trupin kur i mungon magnezi?

T E

Maja më e lartë në botë rritet për gati një metër

S.B.

Nesër eklipsi i plotë diellor, Toka do të errësohet për disa minuta

T E

Momenti kur australiani e shtyp një krokodil, teksa kapërcen një lum me zvarranikë të mëdhenj

admin

Ahu mund të shpëtojë tokën nga ngrohja globale

S.B.

Një foto ka ngritur dyshime se Shtëpia e Bardhë po përdor një “Fake Melania”

admin
duke ngarkuar....

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read more...