Agjencia Zhurnal.mk
Shëndetësi

Ushtrime që lehtësojnë dhimbjen në qafë dhe shpatulla të shkaktuara nga ankthi dhe stresi

Nëse kjo është një dhimbje koke apo muskujt të shtrënguar, faktorët psikologjik mund të ndikojnë në trupin tonë

Zonat ku ka të ngjarë të ndjeni stres ose tension të lidhur me ankthin janë qafa dhe shpatulla. Me kalimin e kohës, kjo mund të çojë në dhimbje kronike, si dhe në çështje të tjera shëndetësore.

Kur përjetoni një ngjarje stresuese ose një periudhë ankthi, muskujt tkurren, ndonjëherë me forcë. Ky është një reagim automatik ose refleks. Njihet si përgjigje ndaj stresit ose përgjigje “fight or flight”.

Me fjalë të tjera, është mënyra e trupit tuaj për t’ju përgatitur për t’u përballur me një kërcënim fizik të perceptuar.

Së bashku me tensionin e muskujve, ju gjithashtu mund të vini re simptoma të tjera fizike kur jeni të stresuar ose të shqetësuar, të tilla si:

∙ rrahje të shpejta të zemrës
∙ frymëmarrje e shpejtë
∙ lëkurë e ftohtë
∙ djersitje

Për fat të mirë, tensioni i muskujve në qafën dhe shpatullat i përgjigjet mirë shtrirjes, yogës, relaksimit dhe metodave të tjera të menaxhimit të stresit.

Duke u fokusuar në mënyrat për të trajtuar si mendjen dhe trupin ju mund të ndihmoni në minimizimin e stresit. Provoni këto ushtrime:

Postime të ngjashme

Veprimet që duhet të bëni nëse zgjoheni me dhimbje mesi

S.B.

Kur njerëzit plaken më së shumti? Shkencëtarët dinë vitet e sakta!

S.B.

OBSH nuk rekomandon imunizimin me dy lloje vaksinash

S.B.

Kanceri i veshkave është më i vështiri për t’u zbuluar: Shenjat më të hershme që trupin po shkatërron kjo sëmundje e rrezikshme!

S.B.

Gabimet e prindërve të cilat dobësojnë sistemin e imunitetit te fëmijët

S.B.

Ekspertët pohojnë: Teknika 4-4-4 zgjidh edhe problemet më të mëdha

S.B.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...