Agjencia Zhurnal.mk
Shëndetësi

Ushtrimet për këmbë të cilat mund t’i bëni duke qëndruar ulur në karrigen e zyrës

Shfrytëzoni kohën derisa jeni duke qëndruar ulur

Nëse pjesën më të madhe të ditës e kaloni ulur pranë tavolinës së punës, shfrytëzoni kohën për forcim të muskujve të kofshëve, transmeton Telegrafi.

Derisa jeni duke shkruar në kompjuter, apo telefononi, pa probleme mund t’i bëni këto tri ushtrime të shpejta për kofshë të forta, por që duhet patjetër të ngriheni nga vendi i punës.

Pas një kohe me siguri do të vëreni dallimin në dukjen e kofshëve, por do të përmirësoni edhe qarkullimin e gjakut.

Kryesorja është të mbajmë drejt trupin. Është me rëndësi aq sa edhe ushqimi i drejtë dhe i rregullt, ushtrimet trupore apo gjumi i mirë.

Shikoni videon dhe mësoni se për cilat ushtrime është fjala:

Postime të ngjashme

Ndryshimi i stinëve e bën më të vështirë zgjimin në mëngjes

S.B.

Çfarë është antropofobia dhe si mund ta menaxhoni frikën nga njerëzit?

S.B.

Pesë arsyet kryesore pse duhet të konsumoni qepë të njoma më shpesh

S.B.

Ushtrime që lehtësojnë dhimbjen në qafë dhe shpatulla të shkaktuara nga ankthi dhe stresi

S.B.

Reduktimi i dëmit të duhanit, alternativë më e mirë se ndalimi i tij

S.B.

Pse variantet e viruseve kanë emra kaq të çuditshëm?

S.B.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Akcepto Më tepër...