Zvogëloni ndjeshëm konsumin ditor të kripës me këtë hile për pjekjen e bukës

Për shumë kuzhinierë, një ushqim me pak natrium tingëllon si një udhëtim në qytet pa shije.

Sidoqoftë, hulumtimet e reja sugjerojnë se ka një rrugëdalje më të lehtë për të larguar kripën e tepërt nga ushqimet, veçanërisht nëse ju pëlqen të piqni. Pjekja e bukës dhe thjesht zvogëlimi i sasisë së kripës mund të ulë ndjeshëm marrjen tuaj të natriumit. Pjesa më e mirë? Nuk keni pse sakrifikoni shijen.

Në një studim të ri të botuar nga  Instituti i Shkencës dhe Teknologjisë së Ushqimit, një ekip kërkimor nga Universiteti i Illinois hulumtoi mënyra praktike për të zvogëluar marrjen e kripës.

Ekipi vuri në dukje se mesatarisht, amerikanët hanë rreth 3,400 miligram natrium në ditë. Sasia bazë e natriumit që duhet të hanë të rriturit është 1.500 mg në ditë, ndërsa maksimumi është 2.300 mg. Kjo është vetëm një lugë çaji!

Si rezultat, është e rëndësishme të gjesh mënyra të reja për amerikanët për të hequr kripën në dietat e tyre. Autorët e studimit Aubrey Dunteman, një student i diplomuar në Departamentin e Shkencës së Ushqimit dhe Ushqimit Njerëzor, dhe Soo-Yeun Lee, një profesor i shkencës së ushqimit në Universitetin e Illinois, rishikuan gjerësisht kërkimet ekzistuese mbi reduktimin e natriumit në bukë. Ata zbuluan se shumica e studimeve përdorën një nga katër metodat për të zvogëluar kripën.

  1. Shpërndarja e pabarabartë e kripës në bukë të prerë. Sipas hulumtimit, alternimi i shtresave të dendura dhe të kripura lehtë në një produkt të pjekur mund ta bëjë konsumatorin të mendojë se buka është më e kripur,
  2. Zëvendësimi i kripës së tryezës me një kripë të ulët natriumi si klorur magnezi, klorur kalciumi ose klorur kaliumi. Sidoqoftë, në një pikë të caktuar, këta përbërës mund t’i japin bukës një shije metalike,
  3. Shtimi i barërave apo erëzave për të fshehur faktin se buka ka më pak kripë,
  4. Reduktimi i sasisë së kripës në recetë.

Nga të gjitha metodat, Lee dhe Dunteman vunë re se mënyra më e thjeshtë (dhe më e shijshme) për të ulur nivelet e natriumit në bukë ishte zvogëlimi i sasisë së kripës në recetë.

Pse është një ide e mirë të përqendroheni në sasinë e natriumit në bukë? Autorët e studimit vunë në dukje se buka është një ushqim kryesor në shumë dieta dhe njerëzit kanë tendencë të hanë më shumë se një racion. Plus, produktet e pjekura janë një kontribues i madh në marrjen e kripës.

Related posts

Këto janë perimet që ju japin më shumë energji gjatë ditës

D V

FDA-ja miraton hulumtimin e parë në njerëz për kurimin e mundshëm të HIV-it nën drejtimin e CRISPR-it

D V

Këto gjëra duhet t’i bëni kur sistemi juaj tretës nuk funksionon mirë

D V

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More