Realiteti i blerjes së një makine: Çmimi para sigurisë

nga L. M

Edhe pse pothuajse çdo blerës makine do t’ju thotë se siguria është jashtëzakonisht e rëndësishme për të, ndoshta edhe përparësia e tyre numër një, situata ndryshon në mënyrë dramatike kur bëhet fjalë për ta vënë atë përpara çmimit ose kënaqësisë së përditshme të drejtimit. Pastaj, duket se siguria bie në plan të dytë, shkruan Autoexpress.

Kjo konfirmohet nga një anketë e kryer me më shumë se 400 persona, të cilëve iu kërkua të rendisnin tre prioritetet e tyre kryesore kur blinin një automjet të ri. Rezultatet janë të qarta: besueshmëria është në vendin e parë bindshëm me 54 përqind të votave, ndërsa siguria përfundoi në vendin e parafundit me vetëm 20 përqind.

Edhe pse në shikim të parë mund të duket e habitshme që blerësit do ta neglizhonin kaq shumë sigurinë, duke pasur parasysh pasojat e mundshme, kjo nuk është asgjë e re në industrinë e automobilave. Siguria ka qenë gjithmonë një “shitje e vështirë” krahasuar me tipare më praktike ose emocionalisht tërheqëse, siç janë dizajni dhe performanca. Volvo është, sigurisht, përjashtimi që vërteton rregullin, pasi është marka që ndërtoi njohjen e saj mbi inovacionet në siguri. Në fund të fundit, mendoni se sa reklama makinash keni parë që i vënë tiparet e sigurisë përpara dizajnit, performancës ose vlerës për paratë. Edhe pionierët suedezë të lartpërmendur nuk këmbëngulin në nxjerrjen në pah të strukturave rezistente ndaj përplasjeve ose sistemeve të paralajmërimit për pikat e verbra në fushatat e tyre të marketingut këto ditë.

Thënë thjesht, siguria nuk është “seksi”. Është një veçori që të gjithë shpresojnë ta kenë kafshët e tyre të kallajit, por që nuk e provojnë kurrë në praktikë. Ngjashëm me një polisë sigurimi, blerësit e dinë se është e rëndësishme, por nuk janë të gatshëm të paguajnë më shumë për të, veçanërisht kur supozojnë se të gjitha makinat moderne janë po aq të sigurta.

Paradoksalisht, ky është pikërisht suksesi më i madh i industrisë së automobilave në dekadat e fundit. Makinat moderne janë bërë aq të sigurta sa blerësit nuk kanë më pse të shqetësohen shumë për këtë. Ligjet dhe standardet e rrepta të sigurisë kanë ngritur standardin për të gjithë prodhuesit, gjë që nga njëra anë ka rritur çmimin e automjeteve, por nga ana tjetër u ka dhënë blerësve luksin e marrjes së sigurisë si të mirëqenë.

Sigurisht, kjo është më e rëndësishme kur blihet një makinë e përdorur. Modelet e vjetra janë prodhuar në një kohë kur standardet e sigurisë nuk ishin aq të rrepta sa janë sot. Organi i pavarur i testimit të sigurisë, Euro NCAP, ka shtrënguar kriteret e tij për vite me radhë, duke i shtyrë prodhuesit të përmirësohen vazhdimisht në mënyrë që të fitojnë vlerësimin prestigjioz me pesë yje. Në fund të fundit, siguria është bërë një shembull i shkëlqyer i bashkëpunimit të suksesshëm midis rregullatorëve dhe prodhuesve. Përmes përpjekjeve të tyre të përbashkëta, ata kanë arritur ta shndërrojnë atë që është padyshim karakteristika më e rëndësishme e një makine në një standard për të cilin blerësi mesatar nuk ka më pse të mendojë shumë.

TË REKOMANDUARA

Kush jemi ne

Zhurnal.mk është Agjenci e Lajmeve e pavarur, e themeluar në vitin 2009, që e mbulon Maqedoninë, Kosovën, Shqipërinë edhe lajmet nga bota.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More