Pavarësisht lansimeve të fundit si vetura sportive Artura dhe hipervetura W1, e ardhmja e McLaren mbetet e pasigurt.
Kompania u ble së fundmi nga CYVN Holdings, një degë e fondit sovran të pasurisë së Arabisë Saudite, dhe u bashkua me startup-in britanik të automjeteve elektrike Forseven.
Është ende e paqartë se çfarë parashikon pronësia e re për prodhuesin ikonik të superveturave dhe ekipin e garave.
Megjithatë, në një intervistë të kohëve të fundit me revistën UK’s Car Magazine, drejtori ekzekutiv i sapoemëruar Nick Collins ndau disa detaje të hershme rreth asaj që e pret përpara – dhe specifikat janë interesante, për të mos thënë më shumë.
Më e rëndësishmja, Collins konfirmoi planet e McLaren për të zgjeruar linjën e saj përtej grupit aktual të superveturave, duke i bërë jehonë deklaratave që bëri në prill.
Ndërsa Collins nuk konfirmoi një SUV McLaren në stilin e Ferrari Purosangue, ai zbuloi se kompania do të prezantojë një model me “më shumë se dy vende”.
Collins konfirmoi gjithashtu se McLaren ka hartën e saj të produktit deri në vitin 2030, me dizajne paraprake të përfunduara tashmë për çdo model të ardhshëm.
Ai theksoi se kompania do të mbështetet shumë në marrëdhënien e saj me prodhuesin kinez të veturave Nio – veçanërisht në anën e prodhimit.
