Një grua nga India që jeton në Dubai, e identifikuar si Suchita Ojha, ndau një video virale në Instagram, që zbuloi përvojën argëtuese të blerjeve online të nënës së saj.
Duke besuar se kishte siguruar një ofertë të mirë për artikujt thelbësorë për shtëpinë nga Temu, nëna e saj u habit kur mori ‘stickersa” që përshkruanin artikujt në vend të produkteve aktuale.
Ngatërrimi ndodhi për shkak të një keqinterpretimi të përshkrimeve të produkteve, të cilat deklaronin qartë se artikujt ishin ‘stickersa’.
Temu, një treg online që lidh konsumatorët me prodhuesit, shpesh ofron produkte me çmime dukshëm më të ulëta. Megjithatë, ky incident thekson rëndësinë e leximit të plotë të përshkrimeve të produkteve për të shmangur keqkuptime të tilla.
Videoja ka fituar mbi 2 milionë shikime në Instagram, me përdoruesit që shprehin si argëtim ashtu edhe empati.
“Përshkrimi thotë fjalë për fjalë “stickersa, por kjo është kaq qesharake”, komentoi një përdorues.
“Duhet të shfletoni deri poshtë për të parë vlerësimet e produkteve dhe cilësinë para se të blini”, shkroi një përdorues tjetër.