Aplikacioni indian i mesazheve që dëshiron të konkurrojë me WhatsApp

nga D. V.

A mund të konkurrojë një aplikacion mesazhesh i prodhuar në Indi me gjigantin e WhatsApp?

Gjatë dy javëve të fundit, Arattai, i zhvilluar nga kompania indiane e teknologjisë Zoho, është bërë një sensacion viral në vend. Kompania thotë se pa shtatë milionë shkarkime në “shtatë ditët e javës së kaluar”, pa specifikuar datat. Sipas firmës së inteligjencës së tregut Sensor Tower, shkarkimet e Arattai ishin më pak se 10,000 në gusht.

Arattai, që në gjuhën tamile do të thotë shaka, pati një lançim të lehtë në vitin 2021, por jo shumë njerëz kishin dëgjuar për të. Rritja e papritur e popullaritetit të tij po lidhet me shtytjen e qeverisë federale për vetëmbështetje, ndërsa India përballet me ndikimin e tarifave të larta tregtare të SHBA-së mbi mallrat e saj.

Është një mesazh që Kryeministri Narendra Modi dhe ministrat e tij e kanë përsëritur gjatë disa javëve të fundit – fitoni në Indi dhe shpenzoni në Indi.

Ministri federal Dharmendra Pradhan e tha këtë kur postoi për Arattai në X dy javë më parë, duke i nxitur njerëzit të përdorin “aplikacione të prodhuara në Indi për të qëndruar të lidhur”. Që atëherë, disa ministra dhe udhëheqës të tjerë biznesi kanë postuar gjithashtu për Arattai.

Kompania thotë se shtytja nga qeveria “patjetër kontribuoi në rritjen e papritur të shkarkimeve të Arattai”.

“Brenda vetëm tre ditësh, pamë që regjistrimet ditore u rritën nga 3,000 në 350,000. Sa i përket përdoruesve aktivë të bazës sonë të përdoruesve, pamë një rritje 100-fish dhe ky numër po vazhdon të rritet”, tha për BBC-në CEO e Zoho, Mani Vembu, duke shtuar se kjo tregon gjithashtu se përdoruesit janë “entuziastë për një produkt vendas që mund të përmbushë të gjitha nevojat dhe kërkesat e tyre unike”.

Kompania nuk ka dhënë detaje rreth përdoruesve të saj aktivë, por ekspertët thonë se ata janë ende shumë larg 500 milionë përdoruesve aktivë mujorë që WhatsApp i Metës ka në Indi.

India është tregu më i madh i WhatsApp dhe aplikacioni është bërë pothuajse një mënyrë jetese në vend, me njerëz që e përdorin atë për gjithçka, nga dërgimi i urimeve me shumicë deri te drejtimi i bizneseve të tyre.

Arattai ka funksione të ngjashme me WhatsApp dhe u lejon përdoruesve të dërgojnë mesazhe dhe të bëjnë thirrje zanore dhe video. Të dy aplikacionet ofrojnë gjithashtu një sërë mjetesh biznesi dhe, ashtu si WhatsApp, Arattai pretendon se është ndërtuar për të funksionuar pa probleme në telefonat e nivelit të ulët dhe madje edhe në shpejtësi të ulëta interneti.

Shumë përdorues e kanë lavdëruar Arattai-n në mediat sociale, me disa që kanë thënë se u pëlqen ndërfaqja dhe dizajni i tij, ndërsa të tjerë mendojnë se përputhet me WhatsApp-in në përdorshmëri. Shumë gjithashtu krenohen që është një aplikacion i prodhuar në Indi dhe i inkurajojnë të tjerët ta shkarkojnë atë.

Arattai nuk është aplikacioni i parë indian që ëndërron të zëvendësojë rivalët e mëdhenj ndërkombëtarë. Në të kaluarën, aplikacionet e prodhuara në Indi si Koo dhe Moj ishin reklamuar si zëvendësime për X dhe TikTok (pasi qeveria indiane ndaloi aplikacionin kinez në vitin 2020), përkatësisht, por ato nuk u zhvilluan kurrë pas suksesit të tyre fillestar. Edhe ShareChat, dikur i reklamuar si rivali i madh i WhatsApp , i ka zbutur ambiciet e tij.

TË REKOMANDUARA

Kush jemi ne

Zhurnal.mk është Agjenci e Lajmeve e pavarur, e themeluar në vitin 2009, që e mbulon Maqedoninë, Kosovën, Shqipërinë edhe lajmet nga bota.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More