Nëse drita e verdhë në panelin e instrumenteve ndizet, duke sugjeruar që automjeti juaj është në rezervë, disa shoferë do të panikohen dhe disa do të shkarkojnë me mjeshtëri pikën e fundit të karburantit nga rezervuari, gjë që ne nuk e rekomandojmë sepse ngasja e shpeshtë në minimum mund të çojnë në dëmtimin e pompës së karburantit (nuk lubrifikohet siç duhet), si dhe filtri i karburantit, në të cilin mund të hyjnë papastërti të vogla ose sedimente nga fundi i rezervuarit.
Epo, ka ende nga ata që nuk heqin dorë nga të jetuarit ‘rrezikshëm’, në prag të ndezjes së dritës së verdhë dhe të karburantit për 1.4 euro.
Kur të aktivizohet rezerva, shkoni shpejt në stacionin e karburantit, investoni më shumë para dhe mbushni rezervuarin deri në majë.
Zbrisni atë numër nga kapaciteti i karburantit të rezervuarit në të dhënat e fabrikës (p.sh. 55 minus 49). Keni sasinë e karburantit të mbetur në rezervuarin tuaj pasi ndizet drita. Shikoni konsumin mesatar dhe krahasojeni atë me sasinë e karburantit të mbetur në rezervuar.
Me disa automjete ju do të përshkoni më shumë se 70 km në rezervë, me të tjera më pak se 40 km, dhe gjithçka varet nga stili juaj i drejtimit, nëse vozitni në qytet ose në autostradë, ku konsumohet më shumë karburant, ose në rrugë me një kufi prej 80 km/h ku do të jeni më ekonomike.
