Elon Musk hoqi dorë nga ideja e një modeli Tesla më të përballueshëm dhe të nivelit fillestar pak kohë më parë.
Në vend të kësaj, Tesla po prodhon versione të thjeshta të shitësve të saj me shumicë.
Dihej që Modeli i ri bazë Y do të vinte sot, por Tesla befasoi edhe me këtë: Modeli 3 Standard.
Ky model i ri i nivelit fillestar kushton 38,630 dollarë me tarifën e destinacionit prej 1,390 dollarësh dhe tarifën e porosisë prej 250 dollarësh të përfshira.
Sipas konfiguruesit të Tesla, është një makinë me një motor të vetëm me 321 milje autonomi dhe një kohë prej 5.8 sekondash për të arritur 0-100 kilometra në orë.
Model 3 Standard përfaqëson një kursim prej 5,500 dollarësh krahasuar me Premium me rrota të pasme aktive. Në Standard, ju merrni një set të ndryshëm fellnesh 18 inç, vetëm tre zgjedhje ngjyrash – të bardha, të zeza ose gri – dhe një brendësi më të thjeshtë me ndenjëse dhe zbukurime prej cope, pa ndriçim ambienti, një kolonë drejtimi të rregullueshme manualisht, pa ndenjëse të ventiluara dhe pa xham të pasmë. Ja një ndarje e plotë e çmimeve për Model 3 të vitit 2026.
Tesla gjithashtu përdor amortizatorë të ndryshëm për Model 3 Standard, dhe gjithashtu fshin funksionin standard Autosteer, megjithëse mund të porosisni Full-Self Driving (Supervised) për 8,000 dollarë.
Një detaj tjetër kurioz, sipas një grafiku krahasimi midis varianteve të Model 3, është rregullimi manual i pasqyrave anësore. Nuk mund të imagjinohet për një makinë të vetme sot që nuk ka pasqyra të rregullueshme elektrikisht.
Model 3 Standard gjithashtu ka pak më pak autonomi dhe shpejtësi më të ngadalta karikimi sesa modelet e tjera të Model 3. Autonomia e tij prej 321 miljesh është më e ulët se 363 miljet e modelit Premium me tërheqje me rrota të pasme, dhe mund të karikohet vetëm me 170 milje/15 minuta krahasuar me 195 milje/15 minuta për Premium.
Kjo është tani mënyra më e lirë për të hyrë në një Tesla, me Model Y Standard që kushton 41,630 dollarë. Sa i përket automjeteve të tjera elektrike nën 40,000 dollarë në treg, Model 3 Standard do të duhet të konkurrojë me Nissan Leaf-in e ri, Chevrolet Equinox EV dhe ndoshta rivalin e tij më të afërt, Hyundai Ioniq 6.
Tesla thotë se dërgesat për këtë model të ri fillestar do të fillojnë ose në dhjetor të këtij viti ose në janar të vitit të ardhshëm.