Orari i ngrënies së mëngjesit dhe darkës, mund ta rritë rrezikun për sëmundjet e zemrës

Nga D. V.
516 e lexuar
A+ A-
Rivendos

Pritja e gjatë për mëngjes ose darkë, mund ta rritë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, sugjeron një studim i ri. Hulumtimi, i cili analizoi shëndetin dhe dietën e më shumë se 100 mijë njerëzve, zbuloi se çdo orë ka rëndësi kur bëhet fjalë për kohën e vaktit.

Ngrënia e mëngjesit dhe darkës më herët, është më e mirë për parandalimin e sëmundjeve të zemrës dhe goditjes në tru – transmeton Sun Health.
Ekspertët nga disa institucione evropiane thonë se gjetjet tregojnë se “orari i vaktit” si dhe “cilësia e të ushqyerit”, mund të ndikojnë në shëndetin e zemrës.

Studimi i fundit shqyrtoi të dhënat shëndetësore të saktësisht 103.389 njerëzve nga studimi NutriNet-Santé, një projekt i nisur në vitin 2009, për të studiuar lidhjen midis të ushqyerit dhe shëndetit.

Shkencëtarët evropianë zbuluan se për çdo orë që dikush e vonon mëngjesin, ka gjashtë për qind rrezik për të zhvilluar sëmundje kardiovaskulare.

Për shembull, nëse një person hante vaktin e parë në orën 7:00 të mëngjesit dhe një tjetër në orën 10:00, personi i dytë do të kishte një rrezik prej 18 për qind më të lartë për të zhvilluar sëmundje kardiovaskulare gjatë jetës së tij.
Studiuesit thanë se nevojitet punë e mëtejshme për të ekzaminuar lidhjen midis kohës së vaktit dhe shëndetit kardiovaskular.

artikuj të ndërlidhura

Kjo faqe interneti përdor cookies për të përmirësuar përvojën tuaj. Ne do të supozojmë se jeni dakord me këtë, por mund të çregjistroheni nëse dëshironi. Pranoj Lexo më tepër